پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام عدیده دیدار

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: تغذیه فکری مبلغین، توسعه مفاهیم قرآنی و تعامل با نهاد های فرهنگی از جمله برنامه‌ های منطقه پدافند هوایی شمال شرق در راستای اشاعه ارزش‌ های اسلامی در جامعه است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد عدیده امروز پنجشنبه ۱۷ خردادماه در دیدار با حجت الاسلام دستجردی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه اشاره کرد و گفت: فعالیت های فرهنگی زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.

وی افزود: کیفیت بخشی به برنامه‌ های فرهنگی نیازمند مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت آحاد مختلف بویژه نسل جوان و نوجوان است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با تاکید بر لزوم انجام فعالیت‌ های فرهنگی با تکیه و توجه به محتوای ارزشی و اسلامی، تصریح کرد: تغذیه فکری مبلغین، توسعه مفاهیم قرآنی و تعامل با نهاد های فرهنگی از جمله برنامه‌ های منطقه پدافند هوایی شمال شرق در راستای اشاعه ارزش‌ های اسلامی در جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در ادامه با بیان اینکه مشهد مقدس از ظرفیت های فرهنگی ارزشمندی برخوردار است، اظهار کرد: همجواری با امام رئوف (ع)، پیشینه فرهنگی و برخورداری از شخصیت ها و علمای برجسته، ظرفیت های کم نظیری است که می تواند در مسیر رشد و تعالی فرهنگ استان خراسان رضوی و کشور قرار گیرد.

وی افزود: نهاد های فرهنگی باید همیشه ذهنی خلاق، چشم‌ هایی باز و دلی آگاه داشته باشند، در غیر این صورت، پروسه تبلیغ دینی و فعالیت فرهنگی آنها با شکست مواجه خواهد شد.

حجت الاسلام دستجردی در این دیدار با اشاره به نقش پررنگ روحانیت در انجام فعالیت های فرهنگی ارتش، خاطر نشان کرد: علما در جهت رشد و ارتقای فعالیت های فرهنگی ارتش و نیرو های مسلح قدم‌ های بسیار مثبتی برداشتند و این فعالیت ها در نظام اسلامی تنها به جنگ فیزیکی خلاصه نمی‌شود، بلکه اهداف متعالی را پیگیری می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha