دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
1

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: احیای امر اهل بیت(ع) مهم ترین رسالت هیئات و تشکل های مذهبی است

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار طی سخنانی در نشست تشکل های قرآنی و هیئات مذهبی با استاندار مازندران با بیان اینکه هیئات بر محور مودت و همدلی حضرات معصومین(ع) شکل گرفته و توسعه یافته اند، ابراز داشت: رسالت مهم هیئات و تشکل های مذهبی احیای امر اهل بیت(ع) است که در روایات بر آن تأکید ویژه شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هیئت مذهبی در سطح استان مازندران گفت: بی شک امر اهل بیت (ع) توجه به ولایت است و گرد هم آمدن حول محور ولایت و امر امام معصوم از اهداف کلیدی هیئات به شمار می رود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که هیئات طی سال‌های اخیر کارکردهای متعددی را در پیش گرفته است، افزود: هیئات علاوه بر اینکه جزو پیشران‌های نهضت حضرت امام راحل بوده است در هر دوره‌ای کارکردهای خود را به خوبی پیدا کرده است و روزی در عرصه رفع محرومیت‌ها و مسئولیت‌های اجتماعی و روزی دیگر در عرصه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش آفرینی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: محل پرورش بسیاری از افراد شاخص و شهدای عزیز در هیئات مذهبی بوده است و ما هیئت سکولار و یا بی‌تفاوت به مسائل پیرامونی و روز نداریم و نخواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha