سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
مسجد آرمانی

حوزه/ امام جماعت مسجد جامع امام مهدی(عج) گفت: هر کدام از نوجوانان چالش‌هایی دارند که با بیان احکام مرتبط در قالب داستان و بازی این چالش‌ها را رفع خواهیم کرد.

حجت الاسلام مجید رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، در خصوص برنامه‌های طرح تابستانه، اظهار کرد: با توجه به اینکه مسجد به نام امام مهدی(عج) است، رایزنی‌هایی با مسجد مقدس جمکران انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه دوره یاوران مهدی در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود، مطرح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده مربیان اخلاق دوره یاوران مهدی در مسجد حضور پیدا کرده و برای نوجوانان مطالبی مرتبط با موضوع مهدویت را بیان می‌کنند.

امام جماعت مسجد جامع امام مهدی(عج) با بیان اینکه دوره‌های مهارت آموزی در مسجد نیز دنبال می‌شود، عنوان کرد: از جمله این دوره‌ها می‌توان به کلاس‌های روخوانی، روان‌خوانی، صوت و لحن، حفظ، احکام، کامپیوتر، icdl، زبان خارجی، عکاسی با موبایل، موبایل گرافی، ساخت کلیپ، آموزش طراحی، خوش نویسی با خودکار و ... اشاره کرد.

وی از برگزاری برنامه‌های ورزشی و تحرکی در قالب طرح تابستانه یاد کرد و گفت: برنامه‌های ورزشی نیز شامل آموزش‌های نظامی، بازی‌های دسته جمعی، تنیس روی میز، بازی فکری، فوتبال، شنا و فوتسال است.

رمضانی با اشاره به اینکه در طول هفته سه سانس فوتسال ویژه شرکت کنندگان در دوره تابستانه داریم، خاطرنشان کرد: همچنین اردوهای مختلف درون شهری و برون شهری نیز برای حاضرین در این طرح در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مذکور برای آقایان و بانوان است، تصریح کرد: ویژه برنامه دورهمی دختران نیز یک برنامه فوق العاده برای دختران است که طی آن، دختران از نماز ظهر تا بعد از نماز مغرب در مسجد حضور خواهند داشت.

امام جماعت مسجد جامع امام مهدی(عج) با اشاره به اینکه برپایی حلقه معرفتی، بازی دسته جمعی و آموزش احکام ازجمله برنامه‌های دورهمی دختران است، یادآور شد: هر کدام از نوجوانان چالش‌هایی دارند که با بیان احکام مرتبط در قالب داستان و بازی این چالش‌ها را رفع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تا پیش از تابستان در بخش کودکان زیر ۸ سال، ۴۰ نفر مخاطب داشتیم، گفت: باتوجه به استقبال مطلوب نوجوانان و نونهالان از طرح تابستانه و ثبت‌نام‌های انجام شده پیش بینی می‌شود که در طرح تابستانه بیش از ۸۰ نفر حضور داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha