چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
رونمایی از بازی اندرویدی عاشق باشی

هم‌زمان با سالروز ازدواج امیرالمؤمنین(ع) و حضرت فاطمه(س)، بازی اندرویدی «عاشق باشی» با موضوع "سبک زندگی ایرانی اسلامی، افتخار به میهن و آسیب‌های فضای مجازی" در قم رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بازی اندرویدی «عاشق باشی» از سوی شرکت دانش بنیان رسانه گستر بنیسی در مدت ۱۸ ماه با موضوع "سبک زندگی ایرانی اسلامی، افتخار به میهن و آسیب‌های فضای مجازی" تولید شده است.

این بازی تنها در چند روز قبل از رونمایی در فضای کافه بازار و مایکت ۳۸ هزار نفر نصب داشته و علاقمندان با گوشی هوشمند می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

اختصاص ۹۰ درصد برنامه های فرهنگی شورای شهر به کودکان

مصطفی ملایی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، امروز شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در مراسم رونمایی از بازی اندرویدی «عاشق باشی» در قم، مسئله کودک شناسی و توجه به این قشر را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: امروزه هر جامعه ای برای آینده بهتر نیازمند این است نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان و تربیت آنها داشته باشد چرا که این قشر آینده سازان هر جامعه ای به شمار می روند.

وی با بیان این که برای شکل گیری شخصیت و تربیت آنها باید به مسائلی چون محبت، مراقبت و بازی توجه کرد، ادامه داد: در حال حاضر شورای شهر برای این قشر برنامه های ویژه ای در حال اجرا دارد که به جرات می توان گفت بخش زیادی از برنامه های این شهر در مورد کودک و شخصیت آن است چرا که این قشر سهم مهمی در آینده کشور و جامعه دارند.

ملایی افزود: اگر چه شورای شهر برنامه هایی زیادی در ارتباط با عمران و آبادانی شهر دارد اما نمی توان از کودکان و نوجوانان و شخصیت شناسی و تربیت این قشر به سادگی گذشت. برای همین ما هم در شورای شهر به دنبال افزایش سواد رسانه ای برای این افراد هستیم تا این افراد بهتر بتوانند با فرهنگ اسلامی ایرانی و بازیهای بومی ارتباط بگیرند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، تحول و کودک شناسی و نوجوان شناسی را امر مهم برای سلامت هر جامعه ای عنوان کرد و ادامه داد: این امر زمانی محقق می شود که ما به کودکان و نوجوانان به عنوان آینده سازان و اقشار تاثیرگذار برای سلامت جامعه نگاه کنیم. در این رابطه تلاش کردیم ۹۰ درصد برنامه های فرهنگی را به کودک و نوجوان و به‌خصوص دختران اختصاص دهیم.

بازی «عاشق باشی» رونمایی شد / اختصاص ۹۰ درصد برنامه‌های فرهنگی شورای شهر قم به کودکان و نوجوانان

بازی «عاشق باشی» روایتگر زندگی ایرانی اسلامی

حجت الاسلام حبیب داستانی بنیسی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه گستر بنیسی با اشاره به تولید بازی «عاشق باشی» و به ثمر نشستن تلاش چندین ساله در این رابطه، گفت: این بازی توانسته تاثیر زیادی در ایجاد کند چرا که این بازی دارای خصوصیاتی چون توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی،آسیب شناسی فضای مجازی و افتخار به میهن است.

وی عنوان کرد: این بازی تفننی و جذاب و روایتگر زندگی خانواده ایرانی است. این بازی در مدت ۱۸ ماه تولید و دوازدهمین بازی دیجیتالی این شرکت به شمار می رود و در چند روز قبل از رونمایی در فضای کافه بازار و مایکت ۳۸ هزار نفر نصب داشته است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان رسانه گستر بنیسی با اشاره به اضافه شدن امکانات متعدد به این بازی در آینده افزود: علاقمندان با گوشی هوشمند می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دریافت نمایند.

در پایان این مراسم از بازی اندرویدی «عاشق باشی» رونمایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha