دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
رضا احمدی

حوزه/ دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی کشور گفت: ۳۴ میلیون بازیکن در عرصه بازیهای ویدئویی در سطح کشور فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رضا احمدی، دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی کشور صبح امروز در نشست با مدیر کل و معاونین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: بر اساس آخرین پیمایش صورت گرفته تعداد ۳۴ میلیون بازیکن در عرصه بازی های ویدئویی در کشور روزانه ۹۰ دقیقه فعالیت می کنند.

وی بیان داشت: این مسابقات با رویکرد نگاه به تولید محتوا، ایجاد شور و نشاط در خانواده های ایرانی، معرفی بازی های رایانه ای با کیفیت، پررنگ کردن نقش آموزش در بین خانواده ها و در دو بخش حضوری و آنلاین (برخط) برگزار می شود.

دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی کشور ابراز داشت: زمان ثبت نام در نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی از اواخر خرداد سالجاری و نفرات اول تا سوم در هر استان به مرحله کشوری مسابقات که شهریور ماه در تهران برگزار خواهد شد، حضور پیدا می کنند.

احمدی بیان کرد: مسابقات نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همچون چند دوره گذشته ابتدا در استان‌های مختلف کشور برگزار و سپس منتخبان هر استان مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی را در تهران برگزار می‌کنند.

دبیر نهمین جام قهرمانی بازی های ویدئویی کشور اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در این مسابقات از طریق سایت بازیکو به آدرس baazico.ir انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha