چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حاجی صادقی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه امام حقیقت دین را احیا و معنا کرد و به مردم دنیا نشان داد، گفت: اگر امروز گفتمان مقاومت در تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در نامه اخیرشان به دانشجویان ضدصهیونیستی اروپا و آمریکا آورده می‌شود و به گوش دانشجویان آمریکایی و اروپایی می‌نشیند به برکت مکتب نورانی امام(ره) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی با موضوع تبیین نقش امامین انقلاب در بیداری ملت‌ها و خیزش علیه نظام سلطه جهانی، اظهار داشت: اگر امروز گفتمان مقاومت در تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب در نامه اخیرشان به دانشجویان ضدصهیونیستی اروپا و آمریکا آورده می‌شود و به گوش دانشجویان آمریکایی و اروپایی می‌رسد، به برکت مکتب نورانی امام(ره) است، امام(ره) حقیقت دین را احیا و معنا کرد و به مردم دنیا نشان داد.

وی با تأکید بر اینکه امروز گفتمان مقاومت جهانی شده است، گفت: حضور دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جبهه مقاومت برابر استکبار و زیر سوال بردن فرهنگ لیبرال دمکراسی به برکت توسعه گفتمان ظلم ستیزی و مقاومتی است که پایه گذار آن حضرت امام(ره) بودند و امروز شاهد فراگیر شدن آن هستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه، در تبیین نقش رهبر معظم انقلاب در حفظ و تداوم راه و مکتب امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: دغدغه و هدف ما پیروی از راه امام(ره) است، رهبر معظم انقلاب در طول بیش از ۳۵ سال نگذاشتند مکتب امام و انقلاب از بین برود و به صراحت می‌توان گفت رهبر معظم انقلاب پررنگ‌ترین نقش را در حفظ انقلاب و مکتب امام خمینی (ره) داشته‌اند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صلابت، قدرت، بصیرت، شجاعت و اشراف اطلاعاتی نسبت به همه قضایای داخلی و جهانی، چنان این انقلاب را در صراط مستقیمی که امام خمینی(ره) می‌خواستند حفظ کردند که حتی حوادث و فتنه‌ها هم نتوانست خللی در مدیریت ایشان ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه، با تأکید بر اینکه اگر امروز دشمن به جای ادبیات نابودی انقلاب از کنترل انقلاب سخن می‌گوید نشان از پیشرفت، بالندگی و قدرت‌گیری انقلاب است، گفت: این سرفصل بسیار باعظمتی برای انقلاب است، باید قدردان رهبر معظم انقلاب باشیم و این قدردانی جز با فرمان بری مطلق از ولایت امکان پذیر نیست، امروز اگر مقامات عالی رتبه بیش از ۱۱۰ کشور برای عرض ادب و تسلیت شهادت شهید رئیسی به کشور می‌آیند از ثبات سیاسی ایران اسلامی و به برکت درایت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، در خصوص اهمیت حفظ و اعتلای دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی نیز ابراز کرد: وظیفه و دغدغه امروز ما همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید حفظ انقلاب باشد، نگذاریم این انقلاب دچار اعوجاج و تحریف شود، لذا تلاش امروز ما باید این باشد که محوریت ولایت را حفظ کنیم.

وی پیرامون راه و منش رییس جمهور شهید، نخستین شاخصه شهید رئیسی را ولایتمداری دانست و اظهار کرد: یکی از وظایف امروز جوانان، این است که مکتب حکمرانی شهید رئیسی را حفظ کنند، مکتب شهید رئیسی این بود که سیاست‌گذار، هدایت کننده اصلی، فرمانده علی‌الاطلاق نظام را ولایت می‌دانست، اولین شاخصه هر رئیس جمهوری باید این باشد، به تعبیر دیگر و آنچه که شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی معتقد بودند باید مکتب سربازی ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه، دیگر شاخصه مکتب شهید رئیسی را خدمتگذاری عنوان کرد و گفت: ولایتمداری، شهید رئیسی را به خدمتگذاری برای مردم رساند، همانطور که در روایت داریم «سید القوم خادمهم» شهید رئیسی هم خادم مردم بود، اگر شهید رئیسی با تمام تحریم‌ها و مشکلاتی که از دوره‌های قبل برای او مانده بود توانست زیرساخت‌های کشور را درست کند و هزاران کارخانه و تاسیساتی که خاموش بودند را دوباره احیا و راه اندازی کند به برکت ولایتمداری او بود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای شهید رئیسی این ایام خودش را نشان داده، اما چهره حقیقی این اقدامات وکارها در ماه‌ها و سال‌های آینده مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha