دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی در دیدار با شورای مدیران معاونت امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی در خصوصیت شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیان داشت: امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌نظیر در قرن اخیر بود و شکرانه این انقلاب را کار و تلاش بی‌وقفه برای مردم و کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در دیدار با معاون امور باغبانی و شورای مدیران معاونت، ضمن تسلیت ایام ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: یکی از ابعاد شخصیتی امام راحل این بود که معادلات بین المللی را تغییر داد.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دو قطب جهانی را با درایت و تدبیر بر هم زد و یک قطب سومی به نام انقلاب اسلامی ایران را بنیان نهاد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به نقش بی بدیل حضرت امام(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب امام خمینی(ره) در دنیا بی‌نظیر و پیروزی آن هم باور نکردنی بود اما حالا پس از سال‌ها بالندگی نظام جمهوری اسلامی، دنیا نمونه‌ای از آن را سراغ ندارد.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: حضور مردم در تشییع شهدای خدمت نشانه دیگری از انقلاب است که ثبات و اتحاد ایران را به جهان نشان داد.

وی در ادامه با تاکید بر قدرشناسی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت، گفت: باید قدر مردم را بدانیم که پای ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند و این حضور یک نفسی تازه به انقلاب داد و امنیت کشور را تثبیت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی اظهار کرد: فضای وزارت جهاد کشاورزی، یک فضای همدلی و همکاری است و این سبب می‌شود، از فضاهای سیاسی دور بماند.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت جهادکشاورزی وارد فضای سیاسی و سیاست زدگی نشده است، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی وارد فضای سیاست و سیاست زدگی نشده است و نباید این روحیه تضعیف شود و این جریان باید با قدرت ادامه پیدا کند و این حرکت ادای دین به رییس‌جمهور شهید و مردم است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی ضمن تاکید بر اتمام ریل گذاری های مشخص شده، گفت: فضای کار نباید تضعیف بشود و کارها به درستی باید انجام شود چرا شما با زندگی و سفره مردم در ارتباط هستید.

معاون امور باغبانی وزارت جهادکشاورزی هم در این دیدار ضمن تاکید بر رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: کار و تلاش های شبانه روزی در مجموعه معاونت باغبانی، شدت بیشتری گرفته است.

وی شرایط بارش‌های بهاری را برای کشاورزی ایران مثبت ارزیابی کرد و فراوانی محصولات باغی را برای سال جاری پیش‌بینی کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha