دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی

حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد مراسم های مختلفی در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن مشرفی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد ماه و رئیس جمهور شهید برنامه‌های متعددی در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسمی در روز سیزدهم خردادماه ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در حسینیه جماران با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری به همین مناسبت برگزار می‌شود.

مشرفی گفت: روز دوشنبه ۱۴ خردادماه سالروز رحلت امام (ره) ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه مراسمی در حوزه علمیه سفیران هدایت با سخنرانی حجت الاسلام سلیمانی برگزار می‌شود و همچنین مراسمی در روز ۱۵ خرداد در مسجد الرسول بازار بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی بیان‌کرد: البته لازم به ذکر است که در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی مراسم‌های مختلفی در این ایام الله برگزار می‌شود تا شهروندان عزیز خراسان جنوبی بیش از گذشته با منش و سیره امام (ره) و شهدای ۱۵ خرداد آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم روز ۱۴ خرداد در فردوس در ساعت ۱۱ صبح در مصلی امام خمینی ساعت ۱۱ و ساعت ۲۰ در امامزادگان شهر، در نهبندان ساعت ۱۹ در فاطمیه شهدای گمنام، در طبس ساعت ۱۰ در هیئت ابوالفضلی و ساعت ۱۹ در مسجد جامع کبیر برگزار می‌شود.

مشرفی ادامه داد: همچنین مراسم روز ۱۴ خردادماه در قاین ساعت ۱۹ در مصلی نماز جمعه شهر، در بشرویه ساعت ۱۰ صبح در مسجد جامع میدان و ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در هیئت جوادیه، در سرایان نیز ساعت ۱۹ مسجد جامع، خوسف ۱۴ خردادماه ساعت ۲۰ در حوزه علمیه فاطمه الزهرا (س)، زیرکوه ساعت ۱۹ در مسجد امیرالمومنین شهرک بمرود برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha