دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و قیام 15 خرداد در مسجد جامع سنندج
مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) و سالروز  قیام خونین پانزدهم خرداد در مسجد جامع شهرستان سنندج با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد.

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: هرجا که به مکتب امام راحل و اسلام عمل کنیم موفق خواهیم شد، بنابراین جامعه‌ای که در آن ایمان و خداباوری در عمل پیاده شود همیشه پیروز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، مراسم گرامی‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و همچنین قیام ۱۵ خرداد امروز در مسجد جامع شهرستان سنندج برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تسلیت این ایام، اظهار داشت: پایه و اساس حاکمیت باید حاکمیت الهی و خدایی باشد و امام خمینی(ره) نیز بر همین اساس یک مکتب سیاسی برگرفته از کتاب قرآن کریم تأسیس کرد که تمامی رفتار و اعمال امام راحل با قرآن همسان و همسو بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های خویش به سه ویژگی مهم مکتب امام راحل اشاره دارند و می‌فرمایند که عدالت، معنویت و عقلانیت از ویژگی‌های مکتب امام راحل می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی تصریح کرد: نظام اسلامی امروز در بحث نظام سلطه سه راه در پیش رو دارد یا باید با نظام سلطه بجنگد یا تسلیم او شود یا در مقابل آن مقاومت کند که بی‌شک راه سوم یعنی مقاومت را در پیش می‌گیرد، زیرا جمهوری اسلامی نشان داده که اهل جنگ و خونریزی نیست.

وی خاطرنشان کرد: در آبان ماه ۱۳۵۸ آمریکایی‌ها رسماً دشمنی خود را با ایران آغاز کردند و به همین منظور جنگ ۸ ساله را بر ایران تحمیل کردند و امید داشتند که این جنگ انقلاب نوپای ما را ساقط کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، ابراز کرد: امروز رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان جنایات بسیاری علیه مردم فلسطین و غزه انجام می‌دهد و مرتکب بدترین جنایات جنگی و نسل کشی می‌گردد ولی باز هم می‌بینیم که مردم مسلمان غزه و فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها مقاومت می‌کنند که این مقاومت همان مقاومتی است که امام خمینی(ره) به آن تأکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ضرورت توجه و اعتماد به جوانان کشور، عنوان کرد: هرجا که به مکتب امام راحل و اسلام عمل کنیم موفق خواهیم شد، بنابراین جامعه‌ای که در آن ایمان و خداباوری در عمل پیاده شود همیشه پیروز خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha