چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ساوه

حوزه/مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول ساوه گفت: مکتب امام خمینی(ره) مکتب پرورش کارگزاران تراز می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، همزمان با سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد نشستی با موضوع "مکتب امام خمینی(ره) مکتب پرورش کارگزاران تراز" در موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول(س) ساوه برگزار شد.

کرمی ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد، اظهار داشت: مکتب امام خمینی(ره)، مکتب پرورش کارگزاران تراز می‌باشد، نظام‌های سیاسی در یک نگاه حاوی ۴ رکن ایده، ساختار، کارگزاران و سیاست‌ها هستند.

وی افزود: همه این ارکان برای ایجاد حفظ و بالندگی یک نظام سیاسی ضروری می‌باشد، یک نظام سیاسی باید بتواند ساختارهای متناسب ایجاد کند تا با اداره آنها از سوی کارگزاران توانمند و متعهد، بتواند سیاست‌ها و رفتارهای کارآمدی را از خود به اجرا در آورد.

مدیر موسسه آموزش عالی ریحانه الرسول (س)، با اشاره به دستاوردهای رهبری امام خمینی(ره)، ابراز کرد: از مهمترین دستاوردهای رهبری امام خمینی(ره) آن بود که علاوه بر طرح یک ایده‌ای درست و متقن که به خوبی توانست در موقعیت مهم قرار بگیرد، در طراحی و هندسه نظام اسلامی نیز ساختارهای متناسبی ایجاد کرد و در واقع فتح الفتوح امام آن بود که توانست ملت ایران را از زیر بار اسارت و حقارت خارج سازد و با تزریق خودآگاهی معنوی و خودباوری به آنها کارگزاران در تراز تمدن‌سازی تربیت کند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha