چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
امام خمینی

حوزه/ در بیانیه مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور آمده است: امام‌خمینی‌(رحمة‌الله‌علیه) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم و عامل، سیاست‌مداری مُدبر، مُدیری توانا و رهبری عادل که با "ایثار و از خودگذشتگی" اسلام ناب محمدی را در جهان احیا کرد و امید را در دل مستضعفان زنده ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه‌ای (دامت‌برکاته) : "امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند".

چهاردهم خردادماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری‌اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه)، یادآور مجاهدی نستوه است که به پشتوانه ایمان کامل، اعتقاد الهی، عمل صالح و با سلوک علمی و عملی خود، کاخ حکومت ستم‌شاهی را ویران کرد و با تکیه و الگوگیری از فرهنگ عظیم قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام در مقابل ابر قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و به کالبد اسلام روح تازه‌ای بخشید.

امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم و عامل، سیاست‌مداری مُدبر، مُدیری توانا و رهبری عادل که با "ایثار و از خودگذشتگی" اسلام ناب محمدی را در جهان احیا کرد و امید را در دل مستضعفان زنده ساخت.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه‌ای عطف و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت قهرمان و رشید ایران علیه استعمار و استکبار است که با نام و اندیشه‌های متعالی حضرت امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) پیوندی ناگسستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ حضرت روح‌الله (رحمة‌الله‌علیه) را دریافت کرده‌اند و این بیداری بزرگ و تاریخی و دفاع مردم جهان از ملت مظلوم فلسطین نیز ریشه در راهبرد آن پیر جماران در دفاع از قدس شریف دارد.

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب‌اسلامی، حضرت امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) و قیام خونین ۱۵ خرداد، را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر(عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، علما و مراجع عظام تقلید، طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه و مردم بصیر ایران تسلیت عرض می‌نمایم.

امید است با پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری‌اسلامی و ادامه دادن راه شهدای اسلام و انقلاب، تحت لوای فرامین رهبری فرزانه انقلاب حضرت امام‌خامنه‌ای عزیز در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز، بیش از پیش تلاش نماییم.

مجتبی فاضل مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    حوزۀ خواهران نمازهای با کیفیت نوۀ امام رررره در آمریکا را تبیین کند