دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مستند شهید شاهینی

حوزه/ مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: مستند تلویزیونی شهید داریوش شاهینی، شهید شاخص بسیج رسانه استان بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر صبح امروز به همراه تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در منزل پدر شهید شاهینی، خبر از تهیه و ساخت مستند تلویزیونی از زندگی شهید حاج داریوش شاهینی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان داد.

محسن رضایی نژاد با بیان اینکه ساخت این مستند تلویزیونی، یکی از اولویت ها و دغدغه‌های ما در بسیج رسانه استان به منظور معرفی بیش از پیش شهدای والامقام عرصه رسانه در راستای ترویج هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد مردم بویژه نسل جوان بوده است، افزود: شهید شاهینی شاخص‌ها و ظرفیت فراوانی دارد که برای مردم استان و میهن عزیز ایران اسلامی مغفول مانده و ما درصدد هستیم با زبان هنر به این مهم بپردازیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون مرحله پژوهش این مستند تلویزیونی در حال انجام است و پس از اتمام پژوهش با تشکیل کارگروه هایی به تولید این مستند تلویزیونی و همچنین برنامه‌های هنری جانبی در قالب‌های مختلف رسانه ای خواهیم پرداخت.

گفتنی است، در این نشست، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاون فرهنگی هنری سپاه امام صادق(ع)، فرمانده سپاه شهرستان دشتستان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دشتستان و مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان دشتستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha