چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
افروغ

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: شهید رئیسی یک شخصیت بی نظیر بود، اما انقلاب اسلامی دُرهای نایابی را در دل خویش تربیت کرده و انسان های فرهیخته و بزرگی برای ادامه مسیر خدمت و مجاهدت به مردم پرورش داده که پا به صحنه انتخابات خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ازبوشهر، بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس‌جمهور قرآنی و همراهان ایشان از سوی جامعه قرآنی استان بوشهر در مسجد امیرالمومنین(ع) بوشهر برگزار شد.

عبدالرحیم افروغ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: شهید رئیسی یک شخصیت بی نظیر بود، اما انقلاب اسلامی دُرهای نایابی را در دل خویش تربیت کرده و انسان های فرهیخته و بزرگی برای ادامه مسیر خدمت و مجاهدت به مردم پرورش داده که پا به صحنه انتخابات خواهند گذاشت و ما مکلفیم آنها را شناسایی کرده و زمینه ورود آنان را به ادامه خدمت به کشور فراهم کنیم.

وی بیان داشت: تکریم و پاسداشت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان توسط مردم عزیز کشورمان در همین تشییع جنازه چند میلیونی و چند ساعتی و بی نظیر خیلی خوب نمود پیدا کرد و در شهرهای مختلف همراهی و استقبال مردم چشم گیر بود، اما این حرکت و تکریم نباید متوقف شود و در قالب تولید و ارایه آثار فرهنگی و هنری، یاد این عزیزان و ارزش های آنان مورد تحلیل و پردازش قرار بگیرد.

وحید حیدری، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نیز گفت: این از هنر انقلاب اسلامی است که در دامان خودش بزرگانی را تربیت کرده و تربیت می کند که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان یکی از آنان هستند، شما در هیچ جای دنیا نمی توانید چنین شخصیت هایی را با چنین ویژگی ها پیدا کنید.

به گزارش حوزه، تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط قاریان برجسته استان از جمله محمد جماله و رضا قائدی، از جمله بخش های این مراسم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha