شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
سخنگوی دولت

حوزه/ سخنگوی دولت گفت: رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات و در دوران‌ ریاست‌ جمهوری از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود و حتی در مقطعی که هجمه‌های زیادی به دولت وارد می‌شد باز هم تحت‌تأثیر قرار نگرفتند و کشور را دچار ناملایمات نکردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، علی بهادری جهرمی در مراسم تبیین اقدامات جهادی شهدای خدمت که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهار داشت: شهید رئیسی در تمامی مواقعی که کشور دچار مشکلات بزرگی می‌شد با توکل به خداوند و مشورت جمعی مسیر را باقدرت طی می‌کرد.

وی با بیان اینکه مردمی‌بودن از ویژگی خاص شهید رئیسی بود افزود: در تشییع پیکر شهدای خدمت و مراسم‌های سوگواری دیدیم که تمامی اقشار جامعه با تمامی سلایق، مجلس گرامیداشت برپا کرده بودند.

سخنگو دولت گفت: برخی ادعای مردمی‌بودن دارند درحالی‌که در وقت تصمیم‌گیری، مواردی که اصلاً به نفع مردم نیست را برمی‌گزینند.

وی تصریح کرد: رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات و در دوران ریاست‌جمهوری از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود و حتی در مقطعی که هجمه‌های زیادی به دولت وارد می‌شد باز هم تحت‌تأثیر قرار نگرفتند و کشور را دچار ناملایمات نکردند.

جهرمی با بیان اینکه شهید رئیسی با تک‌تک مفاسد، برنامه برخورد طراحی کرده بودند گفت: هیچ از اعضای دولت چک سفید امضا پیش شهید رئیسی نداشتند و این شهید هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات و برخورد با مدیران نداشت و همچنین تذکرات همواره درون دولت جاری بود.

جهرمی ادامه داد: برخورد با مافیای فساد به شکلی پیش رفت که در عرض یک سال سه مؤسسه مالی اعتباری منحل شد بدون اینکه باعث ایجاد ناآرامی در کشور شود.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی مرد تکمیل‌کننده طرح‌های ناتمام بود و برنامه ویژه‌ای برای پروژه‌هایی که ابتر مانده بود داشتند.

جهرمی تصریح کرد: در انتخابات پیشرو نیز مردم انتظار دارند هرکسی که رئیس‌جمهور و یا بر مسندی خواهد نشست طرح‌های نیمه‌تمام را پیگیری و با فساد مقابله و پیشگیری کند.

وی افزود: شهید رئیسی در واردات نهاده‌های دامی مخالف انحصارگرایی بودند و به همین علت بازارهای جدید برای کاهش قیمت و تأمین امنیت غذایی شکل داده شد.

سخنگوی دولت گفت: شهید رئیسی همواره توصیه می‌کردند برای حل مشکلات مردم با تمامی سلایق باید تعامل و هم‌افزایی کرد؛ اما دچار انحراف از مسیر هم نشد.

جهرمی تأکید کرد: دیپلماسی شخص شهید رئیسی باعث شده بود تا کلید حل در تمامی حوزه‌ها از جمله عضویت در شانگهای و ورود واکسن شود و در ماجرای غزه و وعده صادق نیز هم‌افزایی و تعامل میدان و دیپلماسی را شاهد بودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha