شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: رئیس جمهور بعدی کشور باید فردی انقلابی و ولایتمدار و پیگیر مطالبات به حق ملت ایران باشد زیرا این ملت نشان داده‌اند که در تمامی صحنه‌های تاریخی و سیاسی همراه انقلاب و نظام و رهبری بوده و هستند و این یک ثروت معنوی برای این کشور محسوب می‌شود.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به حوادث اخیر در کشور در سخنانی اظهار داشت: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی شخصیتی منحصربفرد بود که زندگی خود وقف خدمت به ملت ایران نمود.

این استاد حوزه علمیه کردستان افزود: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در طول ریاست جمهوری تلاش بسیاری داشت که نارسایی های کشور را از بین ببرد بدین منظور در طول ریاست جمهوری کوتاهش، به صورت مستمر در مناطق محروم و کم برخوردار حضور داشت.

وی افزود: در همین استان کردستان ما شاهد طرح‌های بسیاری از سوی دولت سیزدهم با مدیریت و هدایت شهید رئیسی بودیم و امیدواریم که رئیس جمهور آینده ادامه دهنده راه این شهید خدمت باشد.

حجت الاسلام محمدی در ادامه سخنان خود به بحث انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور بعدی کشور باید فردی انقلابی و ولایتمدار و پیگیر مطالبات به حق ملت ایران باشد زیرا این ملت نشان داده‌اند که در تمامی صحنه‌های تاریخی و سیاسی همراه انقلاب و نظام و رهبری بوده و هستند و این یک ثروت معنوی برای این کشور محسوب می‌شود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود یادآور شد: شهید رئیسی یه عطیه نعمت بزرگ برای ملت ایران بود ولی دست تقدیر باعث شد که این خدمتگزار صدیق مردم به دیگر مجاهدان و شهیدان بزرگ این انقلاب بپیوندد.

حجت الاسلام محمدی در پایان سخنان خود عنوان کرد: امیدواریم مردم با بصیرت و بینشی که دارند در انتخاب رئیس جمهور آینده بسیار دقیق عمل کنند تا شاهد اقتدار و سربلندی این نظام اسلامی در جهان و منطقه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha