یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری، در مراسم عشایری بزرگداشت شهدای خدمت در بخش فیروزآباد کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: خدمات جهادی و صادقانه «شهید جمهور» را مدیون امام راحل (اعلی‌الله‌مقامه) و رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی هستیم که راه امام را با عظمت ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری با حضور در مراسم عشایری بزرگداشت «شهدای خدمت» که در بخش فیروزآباد برگزار شد، بیان کرد: مردم در عزای «شهید جمهور» و همراهان وی آن‌چنان‌که برای نزدیک‌ترین عزیزان خویش سوگواری می‌کنند، عزاداری کردند و این برخاسته از همان یک کلمه «خدمت» است.

وی افزود: خدمت به بندگان خدا، بعد از انجام واجبات الهی، بزرگ‌ترین عبادت در پیشگاه خدا است و بسیاری از علمای ما در طول تاریخ به این سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری با بیان اینکه بزرگان دین ما، الگو و اسوه ما در عرصه خدمت هستند؛ گفت: خدمت به بندگان خدا، به‌ویژه خدمت به محرومان جامعه، در پیشگاه خداوند متعال از اجر و منزلتی برخوردار است که از هیچ طریق دیگری نمی‌توان به آن مقام دست پیدا کرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: خدمت باید به ‌خاطر خدا و بدون منت و توقع باشد که اگر این‌چنین شد خداوند متعال بالاترین پاداش را برای خادم ملت منظور می‌کند.

وی با مروری بر محرومیت‌های پیش از انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قبل از انقلاب، مردم مناطق مختلف، امکان و جرئت دیدن بخشدار را هم نداشتند، اما امروز استاندار استان، در میان مردم حاضر می‌شود، دست بر سینه می‌گذارد و می‌گوید افتخار ما این است که خادم شما هستیم.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی (اعلی‌الله‌مقامه) مرد خدمت ایثارگرانه و فداکارانه بود، عنوان کرد: رئیس‌جمهور در همه حوادث و مشکلات حاضر بود. در هر سفر استانی، حتماً از محروم‌ترین نقطه هم بازدید می‌کرد و در صحنه پیگیر حل مشکلات می‌شد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه ، خدمات جهادی و صادقانه «شهید جمهور» را مدیون امام راحل (اعلی‌الله‌مقامه) و رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی هستیم که راه امام را با عظمت ادامه داده است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی، به نظامی مقتدر تبدیل شده، گفت: به ‌عنوان اولین کشور به ‌طور رسمی اعلام می‌کند که از تعرض اسرائیل جنایتکار، به کنسولگری خود نخواهد گذشت و رژیم صهیونیستی را از خاک خود می‌کوبد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غفوری، جواب کوبنده به صهیونیستها را متکی به اراده‌های بیدار شما مردم شریف و حمایت جانانه و آگاهانه‌ای است که از اسلام و انقلاب اسلامی و تفکر آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه امام راحل(ره) داشته و دارید و حامی و پشتیبان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هستید.

در پایان، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه، با ذکر این نکته که نزدیک قله‌ایم و قله این راه آنجایی است که زمینه‌ساز ظهور وجود حضرت ولی‌عصر(عج) شویم، عنوان کرد: آن روزی که عدالت بر همه عالم سایه بیفکند و شر اشراری مثل صهیونیست‌های خون‌خوار که این مردم مظلوم غزه را در چادرهایشان در «رفح» قتل‌عام کردند، نابود شوند و به ‌لطف خدا خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha