جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
جمیله سادات علم‌ الهدی

حوزه/ استاد دانشگاه شهید بهشتی گفت: شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با عمل و گفتار خویش زاویه‌های جدیدی از اسلام را معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمیله سادات علم الهدی، استاد دانشگاه شهید بهشتی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور در دیدار با خاخام یهودی گفت: اسلام ناب و اسلام واقعی از نگاه رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی را به دنیا مخابره کنید.

وی تصریح کرد: کشور ما تحریم است و بزرگترین تحریم، تحریم رسانه ای است که پیام ها به درستی منتقل نمی‌شوند و مردم دنیا نمی‌دانند در ایران چه گوهرهایی وجود دارد؛ علم، فرهنگ، اعتقادات و ارتباطات انسانی که در ایران تولید شده، مردم دنیا از آن بی خبرند.

همسر رئیس جمهور شهید، با اشاره به اینکه تصویری که از اسلام به دنیا مخابره شده، تصویر واقعی نیست، افزود: امپراطوری رسانه‌ای اسلام را آمریکایی به دنیا معرفی کرده به همین دلیل برخی اسلام را دوست ندارند.

علم‌الهدی در ادامه گفت: این در حالی است حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با عمل و گفتار خویش زاویه‌های جدیدی از اسلام را معرفی کرد. او از خاخام یهودی خواست این پیام را به گوش دنیا برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha