دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
زط

حوزه / معینی آرانی با بیان اینکه مدیران شهری در ادارات به جای کار سیاسی به دنبال کار تخصصی خودشان باشند، گفت: اساس کار مدیران ادارات باید خدمت بی منت با روی گشاده و حسن خلق برای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی آرانی نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان در مصلای بقیه الله الاعظم(عج)، ضمن گرامی داشت یاد شهدای خدمت و سالگرد یوم الله ۱۵ خرداد و فتح خرمشهر، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر نماد غیرت و قدرت مردم ایران در برابر استکبار جهانی بود.

معینی به تقارن ولادت امام رضا (ع) با حادثه جانسوز شهادت شهید شهید رئیسی و شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: شهید رئیسی فردی جهادی و خستگی ناپذیر در جهت خدمت به مردم ایران بود.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در قتل عام زنان و کودکان غزه و رفح، گفت: از مجامع جهانی می‌خواهیم در مقابل جنایت این رژیم غاصب و کودکش بیش از این سکوت نکنند.

وی با بیان اینکه امام راحل معنویت را در جامعه نهادینه کرد، ابراز کرد: همانطور که ابتدای پیروزی انقلاب مردم وحدت یکپارچگی خود راحفظ کردند، در مقطع کنونی نیز نیاز به انسجام و وحدت ملی داریم.

معینی آرانی، بر لزوم همدلی، هم افزایی، وحدت و انسجام مسئولان در جهت خدمت بی‌منت به مردم منطقه کاشان تأکید کرد و یادآور شد: درس امام راحل به ما، درس جهاد در راه هدف بود.

وی با بیان اینکه اولین قدم برای غلبه بر مشکلات جهادتبیین و جهاد اقدام می‌باشد، خاطرنشان کرد: با جهادتبیین باید در مقابل ناکارآمدی بایستیم و با مافیا مبارزه کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: اگر خواهان تغییر در پیشرفت کشور هستیم باید حضوری پرشور و آگاهانه در انتخابات داشته باشیم.

معینی آرانی، ضمن اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه انتخابیه منطقه کاشان در دو ماه گذشته، ابراز کرد: حضور در روستاها، شهرها و بخش‌ها به منظور ارزیابی مشکلات، احصا مشکلات، دیدار با جمعی از وزرا و پیگیری مشکلات در مجلس از جمله اقدامات انجام شده می‌باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه براساس وعده مسئولین وزارت راه و شهرسازی مقرر شده طی یک ماه آینده نسبت به نصب نیوجرسی، ترمیم و روکش آسفالت و روشنایی بزرگراه کاشان قم و قم اصفهان اقدام گردد، خطاب به مسئولان راه و شهرسازی، اظهار کرد: مردم منطقه کاشان منتظر وعده داده شده در رفع مشکلات این آزاد راه می‌باشند.

معینی آرانی با بیان اینکه مسئولان باید حول محوریت امام جمعه کاشان پیگیر رفع مشکلات باشند، ابراز کرد: انتخابات تمام شد، الان موقع کار است، فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت و نماینده مجلس به عنوان یک خمتگزار تعلق به عموم مردم دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مدیران شهری در ادارات به جای کار سیاسی به دنبال کار تخصصی خودشان باشند، تأکید کرد: اساس کار مدیران ادارات باید خدمت بی‌منت با روی گشاده و حُسن خُلق برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه مردم نجیبی داریم و باید قدردان آنها باشیم، تصریح کرد: اگر کارگزاران انصاف را رعایت کنند مردم با جان و مالشان از آنها حمایت می‌کنند.

معینی آرانی بر لزوم حضور رسانه‌ها در کمک به حفظ تعامل، وحدت و همدلی با مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم منطقه کاشان تأکید کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha