چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ز  ط

حوزه / فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان کنگره ملی شهدای کاشان را بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری های مردم کاشان دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدا فقط کار دستگاه ها نیست بلکه با تسهیل گری دولتی ها عموم مردم باید پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سردار مجتبی فدا در هجدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن قدردانی از اقدامات دست اندرکاران این کنگره اظهار داشت: گرچه کار انجام نشده برای برگزاری این کنگره زیاد است امیدواریم در فرصت باقی مانده اقدامات لازم به عمل آید.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه همگان مدیون امامین انقلاب هستیم گفت: با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب گرچه خسارت هایی دیدیم ولی به تناسب این خسارت ها پیشرفت های زیادی را در عرصه های مختلف داشتیم در حالی که دشمن هم روزبروز ضعیف تر شده است.

سردار فدا با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل شرایطی را در جهان بوجود آورد که شرایط را برای دشمنان سخت کرد گفت : امروز انقلاب اسلامی برای جهانیان حرف جدید دارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی زمینه بازسازی ظرفیت های دینی ، انقلابی و جهادی مر دم را فراهم کرد افزود : یک بار مردم در دفاع مقدس ، فتنه ها ، شهادت حاج قاسم سلیمانی و این بار در غالب شهادت رئیس جمهور شهیدمان وارد صحنه شدند.

سردار فدا با بیان اینکه کسانی که در بالگرد کنار هم به شهادت رسیدند اتفاقی نیست گفت : انقلابی ترین وزیر امور خارجه، مردمی ترین نماینده ولی فقیه در کشور و جهادی و جوانترین استاندار در کنار ولایت مدارترین رئیس جمهور به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در آستان قدس، قوه قضاییه و ریاست جمهوری منشا تحول بود گفت : دشمن ستیزی، دفاع از جبهه مقامت ، خدمت خالصانه و جهادی به مردم انقلاب و رهبری از مهمترین خصایص رئیسی بود.

سردار فدا با بیان اینکه شهدا جانشان را برای حفظ انقلاب نظام دادند ، برمشارکت پرَشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود. گفت : حفظ جمهوری اسلامی ایران با مشارکت مردم تحقق پیدا می کند .

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه با شهادت ریسی هیچ اتفاقی در خدمت رسانی به مردم بوجود نیامد تصریح کرد : اگر رئیس جمهور کشور دیگری در دنیا ازبین رفته بود تمام مرزهایشان بسته می شد .

سردار فدا رئیسی و همراهانش را تراز انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود : باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که در انقلابی ، مردمی، ولایت مد اری ، خستگی ناپذیر ی و دَشمن ستیزی بودن یک نمره از رئیسی بالاتر باشد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ،با بیان اینکه پیام شهدا به جا و به اندازه وارد عمل شویم می باشد گفت : اگر خوب ارد عمل شویم محاسبات دشمن برای نابودی انقلاب با شکست مواجه خواهدشد.

سردار فدا عملیات وعده صادق را موجب سربلندی جمهوری اسلامی ایران در دنیا دانست و افزود: عملیات وعده صادق باعث شد با خیلی از کشور هایی که رابطه نداشتیم در مراسم تشیع و عرض تسلیت رئیس جمهور شهید کشورمان و همراهانش شرکت کنند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان کنگره ملی شهدای کاشان را بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری های مردم کاشان دانست و افزود : برگزاری کنگره شهدا فقط کار دستگاهها نیست بلکه با تسهیل گری دولتی ها عموم مردم باید پای کار بیایند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت های کنگره ملی شهدای کاشان اظهار داشت : دیدار با خانواده معظم شهدا،عملی و نمودن پیوست بهره برداری پروژه ها با شهدا، تشویق حضور مردم در برگزاری کنگره و برگزاری اجلاسیه شهداء اقشار مختلف جامعه از مهمترین اقدامات ستاد کنگره ملی شهدای کاشان می باشد.

محمدی فشارکی برلزوم حضور دستگاههای دولتی در روند تسهیل گری این کنگره تاکید کرد و یاد آورشد :قرار شد این کنگره تا برگزار ی در سه فاز با اجرای و نمایش ، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و فراهم نمودن زمینه دیدار مردم کاشان با مقام معظم رهبری صورت گیرد.

وی برلزوم کیفی سازی کنگره ملی شهدای کاشان تاکید کرد و افزود امیدواریم آن چیزی که در شان شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان کاشان می باشد در این کنگره رقم بخورد.

انتهای پیام./

کنگره ملی شهدای کاشان بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری ها است

کنگره ملی شهدای کاشان بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری ها است

کنگره ملی شهدای کاشان بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری ها است

کنگره ملی شهدای کاشان بیان دستاوردها، عملکرد و ایثارگری ها است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha