پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
6ع

حوزه/ نیلی بر لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از طریق جشنواره ملی «فردخت» در کاشان تأکید کرد و یادآور شد: جشنواره فردخت باید بستر معرفی فرهنگ بومی ایرانی اسلامی برای جوانان نوجوانان در داخل و خارج از کشور باشد.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به ثمرات بسیار ارزشمند چهارمین مرحله جشنواره ملی، فرهنگی هنری و دانش بنیان «فردخت» در پوشش ایرانی اسلامی اشاره کرد و افزود: امیدواریم این جشنواره بتواند گام های مؤثرتری را در ارتقاء فرهنگ ایرانی اسلامی بردارد.

نیلی بر لزوم معرفی فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از طریق جشنواره ملی «فردخت » به جهان اسلام تأکید کرد و یادآور شد: جشنواره فردخت باید بستر معرفی فرهنگ بومی ایرانی اسلامی برای جوانان نوجوانان در داخل و خارج از کشور باشد.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه مسئولان استانی تمام توان خودشان را در ترویج فرهنگ معنوی جشنواره ملی فردخت در داخل و خارج از کشور به کار خواهند گرفت، افزود: برند جشنواره «فردخت» باید به صورت جامع و کامل به جامعه معرفی شود.

نیلی با بیان اینکه بخش علمی و پژوهشی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان به عنوان یکی از رده های بسیج مستندات طرح «فردخت» را در اولین فرصت برای حمایت های مالی و معنوی به تهران ارسال خواهد کرد، گفت: جشنواره ملی «فردخت» ظرفیت و پتانسیل های لازم را برای حمایت های مالی و معنوی دارد.

مسئول سازمان بسیج علمی و پژوهشی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بر لزوم استمرار دائمی دبیرخانه «فردخت» به منظور برنامه ریزی و ارائه طرح های متنوع در جامعه ایرانی اسلامی در غالب یک برند و اعتبار ملی و بین المللی تأکید کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha