دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ نامۀ همبستگی رهبر انقلاب سلامی خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های ایالات متحدۀ آمریکا، خشم سران این کشور را در پی داشت. برخی از کاربران انگلیسی‌زبان ایکس هم از رهبر انقلاب قدردانی کردند و حمایت ایشان را دلگرم‌کننده دانستند.

به‌گزارش گروهِ ترجمۀ خبرگزاری حوزه، صبح پنجشنبه بود که انتشار نامۀ رهبر انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویانِ حامی مردم فلسطین، موج رسانه‌ایِ بزرگی را در جهان ایجاد کرد و در صدر اخبار قرار گرفت.

خشم سران ایالات متحدۀ آمریکا و حامیان رژِیم صهیونیستی

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحدۀ آمریکا، با ابراز نگرانی از نامۀ همبستگی رهبر انقلاب به دانشجویان حامی فلسطین، در ایکس، توییتر سابق، نوشت: اگر رضایت آیت‌الله خامنه ای را به‌دست آورده‌اید، آمریکا را از دست داده‌اید.

ریچی‌جان تورس، نمایندۀ کنگرۀ ایالات متحدۀ آمریکا، که پیشتر هم از کمک‌های نظامی این کشور به ارتش رژیم صهیونیستی صریحاً حمایت کرده بود، با خشم، به نامۀ رهبر انقلاب واکنش نشان داد و گفت: تمجید آیت‌الله خامنه‌ای از دانشجویان آمریکایی یعنی آن‌ها احمق‌هایی هستند که بازیچۀ دست شدند و سمت غلط تاریخ ایستاده‌اند.

واکنش کاربران انگلیسی‌زبان ایکس

اما مردم سراسر دنیا هم با فعالیت در فضای مجازی، به نامۀ رهبر انقلاب واکنش نشان دادند و آن را دلگرم‌کننده دانستند.

کاربر Jesh، در پاسخ به نامۀ منتشرشده، در شبکۀ رسانه‌ای ایکس، نوشت: ممنونم رهبر معظم، برای شما بسیار احترام قائلم.

کاربری با عنوان Raymo-g نوشت: تمام دنیا در کنار ایران و فلسطین هستند. ما باید به اعتراضات ادامه دهیم، صهیونیست‌ها از آن بیزارند.

H.Ali نوشت: ما مردم آمریکا جلوی دولت جنایتکار و صهیونیست خود را می‌گیریم.

کاربر Kahlisee اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا ابراز همدردی کردند. به‌حرف‌های افراد احمق توجه نکنید. اعترضات جواب می‌دهد.

Muhmmad Azhar نوشت: نامۀ امام خامنه‌ای به دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا یادآوری بسیار خوبی از اهمیت ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از عدالت است. مردم فلسطین دهه‌ها از بی‌عدالتی رنج برده‌اند وضروری است که همۀ ما دست‌ به دست هم دهیم و از مبارزۀ آن‌ها برای آزادی و تعیین سرنوشت حمایت کنیم. بیایید با هم کار کنیم تا حقوق و کرامت مردم فلسطین را حفظ کرده و برای آینده‌ای که در آن صلح و عدالت حکم فرماست تلاش کنیم.

خشم مقامات آمریکا و دلگرمی مردم جهان در پی نامۀ رهبر انقلاب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha