چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تصاویر /  آیین نکوداشت دهموسی، روستای شاخص فرهنگی شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۲

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: مجلس جدید کار خود را شروع کرده و در روزهای آینده نیز دولت چهاردهم را مردم انتخاب می‌کنند تا این مجلس و دولت با همکاری بتوانند ایران قوی و با اقتدار را در سطح جهان عزتمندتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان اروپایی و آمریکایی، اظهار داشت: حق و باطل همیشه وجود داشته و دارد و امروز این دانشجویان در جبهه حق و دفاع از مظلومان قرار گرفتند و لذا در این نامه رهبر انقلاب از این دانشجویان قدردانی کرده است.

وی افزود: با وجود همه سرکوب‌ها، اخراج از دانشگاه، کتک خوردن و برخوردها، این دانشجویان همچنان بر ضد سیاست‌های استکبار و صهیونیست‌ها اعتراض می‌کنند و از حق دفاع می‌کنند.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان راهی جز مقاومت در مقابل دشمنان ندارند و ثابت شده است که هزینه مقاومت از سازش کمتر است و این را به عینه دیده‌ایم.

وی ادامه داد: هرچه در مقابل دشمنان و آمریکا عقب‌نشینی شود آن‌ها جلوتر می‌آیند، پس تنها راه مبارزه با آن‌ها مقاومت است.

حجت الاسلام مغیثی تصریح کرد: مجلس جدید کار خود را شروع کرده و در روزهای آینده نیز دولت چهاردهم را مردم انتخاب می‌کنند تا این مجلس و دولت با همکاری بتوانند ایران قوی و با اقتدار را در سطح جهان عزتمندتر کنند.

امام جمعه نهاوند، ابراز کرد: بمباران چادرهای آوارگان در رفح جنایت دیگری بود که با حمایت آمریکا و توسط صهیونیست‌ها انجام شد، ولی سردمداران‌ غرب در برابر این جنایت نیز سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر ساکت هستند و اشرار صهیونیست‌ها هم هر کاری می‌توانند انجام می‌دهند و سازمان ملل هم کاری نمی‌کند.

حجت‌الاسلام مغیثی اظهار کرد: امیدواریم مجلس جدید، انقلابی عمل کند و برای حل مشکلات مردم قانون‌گذاری کند.

وی به ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: وظیفه ما است که شخصی انقلابی و نزدیک به عملکرد شهید رئیسی و رجایی، مردمی، اصلح، مطیع ولایت و مقام‌ معظم رهبری را انتخاب کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha