دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
امام

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت: بهترین گزینه برای ریاست جمهوری ایران اسلامی فردی ولایتمدار، انقلابی و مردمی مانند رئیس جمهور شهید است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد با محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیست در فلسطین و غزه، اظهار داشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با حمایت از مردم فلسطین و غزه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، بخشی از جبهه مقاومت هستند چرا که جبهه مقاومت در دل‌های آنان نفوذ کرده است.

وی افزود: دیوان لاهه حکم دستگیری رئیس جمهور رژیم جعلی صهیونیستی را صادر کرد و در جهان رسوا شده و به زودی شاهد شکست اسرائیل و آمریکا خواهیم بود.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: امام(ره) عالمی ربانی و عمل کننده به تقوای الهی بود و با شجاعت و بصیرت برای تعمیق اهداف اسلامی و دینی در جامعه تلاش می‌کرد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امام(ره) بی‌نهایت دقیق بود و هیچ سیاست مداری نتوانست از امام نقطه ضعف بگیرد، ابراز کرد: علت این مهم هم اخلاص و تقوای الهی امام(ره) بود.

وی با اشاره به انتخابات رئیس جمهوری، اظهار کرد: فقدان شهید رئیسی سخت است ولی به هر حال طبق قانون مترقی جمهوری اسلامی ایران، باید انتخابات ریاست جمهوری در کشور برگزار شود.

امام جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: بهترین گزینه برای ریاست جمهوری ایران اسلامی فردی ولایتمدار، انقلابی و مردمی مانند رئیس جمهور شهید است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به روز جهانی محیط زیست، ابراز کرد: دستورات اخلاقی و دینی اسلام به حفظ محیط زیست تاکید دارد و لذا باید در حفظ و حراست از منابع طبیعی، محیط زیست و عرصه‌های جنگلی تلاش کنیم.

وی با توجه به فصل گرم سال خواستار رعایت الگوی مصرف در حامل‌های انرژی برق و آب از طرف مردم شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha