چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه پارس آباد

حوزه/ امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: شهید رئیسی عزیز، تراز و الگویی برای ریاست جمهوری ایران اسلامی ترسیم نمود که انتخاب را برای مردم آسان و کار را برای رئیس جمهور آینده بسیار دشوار، حساس و با اهمیت نموده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پارس آباد با اشاره به اینکه انتخابات تجلی جمهوریت نظام است، اظهار کرد: مردم با مشارکت حداکثری و انتخاب درست و دقیق در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴ سال سرنوشت کشور را به دست افراد اصلح بسپاریم‌.

وی گفت: مردم در ارزیابی و انتخاب کاندیداها به گذشته و کارنامه و سابقه آنها توجه داشته باشند تا گام‌های مهم رو به جلویی در کشور برداشته شود.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: شهید رئیسی عزیز، تراز و الگویی برای ریاست جمهوری ایران اسلامی ترسیم نمود که انتخاب را برای مردم آسان و کار را برای رئیس جمهور آینده بسیار دشوار، حساس و با اهمیت نموده است.

وی با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) و اینکه انقلاب اسلامی یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است بیان کرد: انقلاب اسلامی میراث ماندگار و برترین یادگار حضرت امام خمینی (ره) است و باید ما سبک زندگی کردن را از ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین الگو گرفته و خود را با آنها تطبیق دهیم و امروز یکی از بهترین الگوهای دینی معاصر، امام خمینی (ره) است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پارس با اشاره به اینکه مکتب و منش امام راحل همواره باید الگوی مسئولان باشد، گفت: مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی با پیروی از اندیشه ناب و مکتب امام راحل همواره در مسیر خدمت به مردم باشند.

خطیب جمعه پارس آباد در خصوص روز مبارزه با دخانیات، عنوان کرد: دخانیات در کل ابزاری شیطانی، برای اغفال جوانان و نوجوانان می‌باشد که قطعاً باید از آن پرهیز گردد و پدران و مادران فرزندانتان را دریابید در دام دود و دم و احیاناً اعتیاد نیفتند.

وی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، تصریح کرد: تقوای الهی زمینه سعادت دنیا و آخرت است و دستیابی به سعادت واقعی در رعایت تقوای الهی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha