چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: بی‌شک جناح‌های مختلف تلاش دارند که نامزد مورد نظر خود را معرفی کنند تا در این رقابت ها پیروز میدان شود، بنابراین یک انسان با بصیرت و با بینش و انقلابی، معیارهای انتخاب ریاست جمهوری را با معیارهای انقلاب و امامین انقلاب همسان می‌سازد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت مجدد شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش در سخنانی اظهار داشت: متاسفانه تقدیر بر این بود که حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مسیر خدمت به شهادت برسد و امروز از وی به عنوان شهید خدمت نام برده شود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه سخنان خود با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری در تیرماه پیش رو، عنوان کرد: با توجه به شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، انتخابات دولت چهاردهم بسیار زودتر از موعد مقرر و قانونی خود برگزار می‌شود و در تیرماه سال جاری شاهد انتخاب رئیس جمهور جدید خواهیم بود، بنابراین باید در بحث ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح برای این پست بسیار مهم و حساس در کشور به خوبی در جامعه تبیین و روشنگری انجام شود.

حجت الاسلام محمودی در ادامه افزود: باید برای انتخاب فرد اصلح خود به مراجع، اسناد و... قابل اعتماد و مطمئن رجوع کنیم تا بتوانیم که از میان این تعداد نامزد ریاست جمهوری برای دولت چهاردهم فردی اصلح و در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: با این وجود باید اذعان کرد که فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها با ایجاد جنگ روانی تلاش دارند که رقبای جناح خود را تخریب کنند؛ لذا شایسته است که با بصیرت خویش به خوبی متوجه این هنجارشکنی‌ها و جنگ روانی رسانه‌ها و فضای مجازی در بحث ریاست جمهوری باشیم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار بیان داشت: بی‌شک جناح‌های مختلف تلاش دارند که نامزد موردنظر خود را معرفی کنند تا در این رقابت ها پیروز میدان شود، بنابراین یک انسان با بصیرت و با بینش و انقلابی، معیارهای انتخاب ریاست جمهوری را با معیارهای انقلاب و امامین انقلاب همسان می‌سازد.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: همه ما در قبال حضور در این انتخابات بسیار مهم و سرنوشت ساز مسئول هستیم و بی‌تفاوتی نسبت به این رویداد بزرگ به نوعی ظلم به خود و هم‌وطنان و نظام و شهدا می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: شهید رئیسی برنامه‌های بسیاری برای خدمت به ملت ایران و همچنین اعتلا و اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی داشتند ولی تقدیر بر این بود که ایشان در راه خدمت به شهادت برسند، بنابراین باید در انتخاب خود فردی اصلح و شایسته را انتخاب نماییم که در مسیر شهید رئیسی قدم بردارد تا ان شاءالله شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همچنین ایجاد بسترهای توسعه همه جانبه در کشور باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha