جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: اگر کسی برنامه فرهنگی و اقتصادی ندارد و به گفتمان امامین انقلاب معتقد نیست، در این عرصه حاضر نشود و با سرنوشت کشور بازی نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه همدان، اظهار داشت: امام خمینی(ره) در دورانی قیام کردند که مذهب و دین کنار زده شده بود.

وی با بیان اینکه امام(ره) نشان داد مذهب می‌تواند در عرصه اجتماعی ورود پیدا کند، گفت: حضرت امام خمینی(ره)، سکوت مقابل طاغوت‌ها را شکست.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه جامعه امروز نیازمند بازخوانی اندیشه‌های امام خمینی(ره) است، گفت: نباید اجازه داد مکتب امام(ره) فراموش شود.

وی تصریح کرد: رهبر کبیر انقلاب، در کنار اینکه در عرصه علمی و عرفانی شخصیتی بزرگ داشتند، در عرصه مدیریت اجتماعی نیز حضور جدی داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه آنچه کشور را از همه خطرات و نقشه‌های دشمنان حفظ کرده ولایت فقیه است، ابراز کرد: شعارهای امروز دانشجویان غربی، شعارها و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران طی ۴۵ سال گذشته است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: رئیس جمهور و تصمیمات او در زندگی ۸۵ میلیون انسان موثر است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکلات و دغدغه‌های مردم و توانایی این مهم در بین کاندیداها، خاطرنشان کرد: اگر کسی برنامه فرهنگی و اقتصادی ندارد و به گفتمان امامین انقلاب معتقد نیست، در این عرصه حاضر نشود و با سرنوشت کشور بازی نکند.

وی با بیان اینکه انسان نمی‌توان به سادگی از جنایات علیه مردم مظلوم فلسطین عبور کند، گفت: مشخص نیست سران کشورهای اسلامی و جامعه آنها چگونه نسبت به جنایات در رفح، بی‌تفاوت هستند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha