چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کد خبر: 1161446
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
ساوه

حوزه/ مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) ساوه گفت: پرهیزکاران در دنیا آنچنان زندگی می کنند که مردم به آنان عشق می ورزند و بعد از مرگ آنان بر ایشان اشک میریزند و رئیس جمهور شهید از مصادیق‌ پرهیزکاران بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مراسم گرامیداشت شهدای خدمت با حضور خانم کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) و جمعی از بانوان در هیئت حضرت علی اصغر(ع) شهرستان ساوه برگزار گردید.

کرمی، مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول(س) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان ایشان، تصریح کرد: امام علی(ع) در وصف پرهیزکاران می فرماید: پرهیزکاران دنیا را رها کرده و فقط برای خدا کار انجام می دهند و تلاش می کنند در مسیر حق، به بهای جان خود؛ از بندِ دنیا رهایی یابند.

وی در ادامه اضافه کرد: پرهیزکاران در دنیا آنچنان زندگی می کنند که مردم به آنان عشق می ورزند و بعد از مرگ آنان بر ایشان اشک میریزند و رئیس جمهور شهید از مصادیق‌ پرهیزکاران و خادمان ملت به شمار می آید.

مدرس مدارس علمیه خواهران ساوه در پایان بیان کرد: امروز وظیفه ما اطاعت از رهبری و پشتیبانی از ایشان و برگزاری انتخاباتی دشمن شکن با حضوری آگاهانه و حداکثری می باشد تا با انتخابی اصلح؛ رئیس جمهوری انتخاب شود که اهداف و برنامه های رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و دشمنان را نا امید سازد.

رئیس جمهور شهید از مصادیق‌ پرهیزکاران بود

رئیس جمهور شهید از مصادیق‌ پرهیزکاران بود

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha