دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت:شهید رییسی رئیس‌جمهور شهید تراز ریاست جمهوری را ارتقا داد و مردم در انتخابات آینده به این معیارها توجه جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های امروز با اشاره به ویژگی‌های امام خمینی و تاثیر آن در وقوع انقلاب اسلامی، رقم زدن حرکتی شکوهمند در این ابعاد و وسعت را تنها با اتکای به ذات اقدس الهی میسر دانست و خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه پیکر شهید رییسی و دیگر شهدای خدمت نشان داد که مردم ما دیندارانه پای کار نظام و انقلاب و خادمان واقعی خود هستند.

وی تراز و معیار ریاست جمهوری را با حضور حجت الاسلام والمسلمین رییسی در این جایگاه ارتقایافته و متفاوت ارزیابی و تاکید کرد: رئیس جمهور بعدی باید بتواند به توقعات مردم پاسخ دهد.

امام جمعه بندرعباس بر تحقق گفتمان امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی تاکید و ادامه داد: اساس نظام اسلامی باید همچون وعده صادق، اعتمادآفرین و عزت بخش باشد و این تحقق خواست امام راحل است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تاکید کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد در پیش است و این فرصتی برای تبیین اندیشه‌های امام راحل است که ساده زیستی، شجاعت و اتکای به خدا و توجه به اراده مردم در راس اندیشه او بود.

وی در مورد حفر چاه در بالادست سد استقلال میناب در استان کرمان و تاثیر منفی آن بر آب سد استقلال میناب، خاطرنشان کرد: این اقدام سفره‌های آب زیرزمینی و کشاورزی رودان و تامین آب آشامیدنی میناب و بندرعباس را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد و مسئولان می بایست با جدیت از این اقدام جلوگیری کنند و قرار نیست برای حل مشکل یک منطقه، در قسمتی دیگر از کشور مشکل ایجاد شود و می‌توان آب مورد نیاز کرمان را از طریق دیگری‌ تامین کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha