شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رئیس‌جمهوری باید شخصی باشد که در همان مسیر رئیس‌جمهور شهید حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مراسمات مختلف و متعدد در استان برگزار می شود ، گفت: برگزاری پرشور و گسترده این مراسمات موجب استواری و ماندگاری اصول و اهداف انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی با اشاره به‌ روز انتخاب مقام معظم رهبری به‌عنوان رهبری جمهوری اسلامی پس از ارتحال امام خمینی(ره) افزود : مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در حالی به‌ عنوان رهبر انتخاب شدند که خودشان مخالفت می‌کردند که این مسئولیت متوجه ایشان نشود، ولی نقش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در این ۳۵ سال نقشی ممتاز و درخشان بوده است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مقام معظم رهبری کشتی طوفان‌زده انقلاب اسلامی را که مورد تهاجم نظام سلطه بود را به ساحل نجات رساند خاطر نشان کرد: معظم له به‌ عنوان فرمانده کل قوا همواره در بازدارندگی مقابل دشمنان ، تأمین امنیت ملی و گسترش عمق راهبردی انقلاب اسلامی، امنیت پایدار و… درخشان عمل نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه ۲۸ روز دیگر تا انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده است، تصریح کرد: انتخاباتی که به طور معمول باید فرایند آن شش تا ۹ ماه طول بکشد، به علت حادثه ناگوار که همه ما را اندوهگین کرد باید در فاصله کوتاه انجام گیرد.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری باید شخصی باشد که در همان مسیر رئیس‌جمهور شهید حرکت کند خاطر نشان کرد: رئیس جمهور آینده باید متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی، توانا، دانا و با تدبیر باشد و در حل مشکلات کشور تلاش جهادی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه رئیس جمهور باید عملکرد انقلابی و جهادی داشته باشد گفت : اعتقاد به توانمندی ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ، عدالت‌خواهی ، فساد ستیزی ،خستگی ناپذیری و اعتماد به جوانان و مسئولیت دادن به آنان از ویژگی های یک رییس جمهور جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با اشاره به اینکه هیچ حادثه تلخ و شیرینی این ملت را از رسیدن به قله‌ها باز نخواهد داشت خاطر نشان کرد: ممکن است مردم ایران اسلامی در این حوادث تلخ محزون و غمگین شوند، اما نظام جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha