یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ امام جمعه برازجان گفت: شهید رئیسی مکتب خدمتگزاری به ملت را دوباره به جریان انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان ضمن تسلیت حادثه غمناک شهادت رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان، بیان داشت: دولت شهید رئیسی در عمران و آبادی، احیای گفتمان امام (ره)، شهدا و رهبری، نقش بی بدیلی را ایفا کرد و در عرصه بین المللی نیز روابط را با بسیاری از کشورها گسترش داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان ادامه داد: شهید رئیسی تمام هم و غم خود را برای کاهش آلام و مشکلات مردم گذاشت تا بتواند اقتصاد را رونق داده و تورم را کاهش دهد.

وی در ادامه افزود: این شهید بزرگوار، در شرایط سختی دولت را تحویل گرفت و با توکل بر خدا قدم های بزرگی برداشت و شرایط را تغییر داد و مکتب خدمتگزاری به ملت را دوباره به جریان انداخت.

امام جمعه برازجان تصریح کرد: همه باید در مسیر شهید رئیسی قدم برداریم تا بتوانیم به قله‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری هست برسیم.

وی ادامه داد: ما در برهه ای حساس زندگی می کنیم که معادلات بین المللی در حال تغییر بوده و در یک پیچ تاریخی مهم قرار گرفته ایم که دوران افول استعمار و استکبار است.

حجت الاسلام مصلح گفت: شهید رئیسی و همراهانش الگوی موفقی در نشان دادن دولت تراز انقلاب اسلامی بودند و ما باید آنها را به عنوان یک الگوی موفق به جامعه معرفی کنیم.

وی با اشاره به مناسبت های مهم خردادماه اظهار داشت: این مناسبت ها ظرفیتهای بسیار خوبی برای تبیین معارف انقلاب اسلامی می باشد و باید از همه ظرفیت ها در جهاد تبیین استفاده کنیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان بیان داشت: جوانی جمعیت یکی از مسائل اصلی کشور است که در صدر همه کارهاست زیرا مقدمه ای برای تمدن سازی و اقتدار کشور می باشد و به یک موضوع نگران کننده تبدیل شده که باید همه دستگاه ها از ظرفیت ها و توان خود در گفتمان سازی جوانی جمعیت استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha