یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
امام جمعه سیراف

حوزه/ امام جمعه سیراف گفت: از مطالبات جدی و دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب آگاهی همگانی به‌خصوص جوانان از بینش، نگرش، روش و منش حضرت امام(ره) و شناخت شاخص‌های راه انقلاب از طریق مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام صادق عاشوری خطیب جمعه بخش سیراف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت حاضرین به رعایت تقوای الهی، این اصل مهم در زندگی را به سه دسته تقسیم کرد و اظهار داشت: دوری از محیط آلوده به گناه، تقوی گریز و حفاظت از خود در برابر گناه در محیط آلوده، تقوای پرهیز و ایستادگی و مبارزه با گناه در فضای آلوده، تقوای ستیز می‌باشد.

حجت الاسلام عاشوری یکی از مهمترین ویژگی‌های مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب را اسلامی و ملی بودن آن دانست و گفت: گزافه نیست اگر بگوییم تنظیم ضربان و حیات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور وابسته به نظام قانون گذاری مطلوب است.

حجت الاسلام عاشوری ادامه داد: تلاش برای ترمیم شکاف‌های سیاسی و اجتماعی، ارتقا سطح اخلاق سیاسی در کشور و عبور از دو قطبی‌های کاذب از دیگر ویژگی‌های مجلس تراز انقلاب است.

امام جمعه سیراف سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) را تسلیت گفت و خاطرنشان کرد: از مطالبات جدی و دغدغه‌های مهم رهبر معظم انقلاب آگاهی همگانی به‌خصوص جوانان از بینش، نگرش، روش و منش حضرت امام(ره) و شناخت شاخص‌های راه انقلاب از طریق مطالعه وصیت نامه سیاسی الهی ایشان است.

وی تأکید کرد: صیانت از خط امام خمینی(ره)، سیره مستمر امام خامنه‌ای در طول سال‌های متمادی بوده که اگر چنین نبود، آموزه‌های حضرت امام(ره) به فراموشی سپرده می‌شد.

امام جمعه بخش سیراف، قیام ۱۵ خرداد را مبدا آغاز عصر امام خمینی(ره) خواند و با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: این قیام یک نقطه عطفی در تاریخ کشور ما و مردم ما نیز در طول این سال‌ها با حضور گسترده در انتخابات و اجتماعات مختلف به ویژه در تشییع پیکر سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همچنین سید شهدای خدمت نشان دادند که قدر شناس این قیام بزرگ خونین هستند.

حجت الاسلام عاشوری خطاب به جوانان و دانشجویان بیدار و حامی فلسطین در آمریکا و سایر کشورها، ابراز کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، تاریخ همیشه شاهد تقابل جبهه حقیقت و جبهه باطل بوده و خواهد بود و شما جوانان بدانید که طرف درست تاریخ ایستاده‌اید و نام شما در زمره جبهه مقاومت ثبت خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha