دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
.

حوزه/حجت‌الاسلام محمدی به شروع کار مجلس جدید اشاره کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس باید همواره آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده همت‌ها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نمازجمعه شهرتان نظرآباد به امامت حجت‌الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد.

در خطبه‌های این هفته نمازجمعه حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به جایگاه والای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری، شخصیت برجسته در میان رهبران و شخصیت‌های اول همه کشورهاست.

وی افزود: از دغدغه‌ها و مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب، آگاهی همگانی به‌خصوص جوانان از بینش، نگرش، روش و منش حضرت امام خمینی (ره) و شناخت شاخص‌های راه انقلاب از طریق مطالعه وصیت‌نامه سیاسی الهی ایشان است.

خطیب نمازجمعه نظرآباد با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی (ره) گفت: امام (ره) آمریکا را «شیطان بزرگ» و «ام‌الفساد قرن» نامید که این همان هنر دشمن‌شناسی ایشان است.

وی در ادامه با شاره به جنایت رژیم صهیونیستی گفت: همه جهان باید بر علیه جنایت‌های اسرائیل در غزه و رفح را که هولوکاست انسانی و کوره‌های واقعی کودک سوزی است فریاد بزنند.

حجت‌الاسلام محمدی به شروع کار مجلس جدید اشاره کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مجلس باید همواره آرامش‌بخش و امیدآفرین و برانگیزاننده همت‌ها و دعوت‌کننده به همدلی و برادری در محیط عمومی کشور باشد.

وی با اشاره اهمیت انتخابات پیشرو یادآور شد: تمام آحاد ملت و صاحبان سخنگاه ضرورت دینی و ملی شرکت در انتخابات را در همه‌جا بیان کنند، وقت برای تبیین اهمیت این انتخابات کم است و هیچ تأخیری در تبیین مسئله جایز نیست.

امام‌جمعه نظرآباد به خدمات رئیس‌جمهور شهید در نظرآباد اشاره کرد و گفت: افتتاح رمپ ورود و خروج شهرستان از نجم‌آباد به بزرگراه غدیر با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان یکی از خدمات دولت رئیس‌جمهور شهید است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha