دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد هستیم، گفت: همواره وظیفه ما، حرکت با قدرت و قوت در مسیر امام راحل است و برای پیمودن مسیر امام راحل باید سیره ایشان را به خوبی بشناسیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، به برخی طرحهای نیمه تمام و بلاتکلیف در شهر ارومیه اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه بلاتکلیف میدان امام خمینی، پل آذربایجان، تله کابین و...، از جمله برخی پروژه های نیمه تمامی است که سالها از آغاز عملیات اجرایی آنها گذشته و اتمام این پروژه ها از مطالبات مردم است بنابراین ضروری است مسئولان این نواقصات را تکمیل کنند تا مردم از خدمات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در آستانه سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام ۱۵ خرداد هستیم، گفت: همواره وظیفه ما، حرکت با قدرت و قوت در مسیر امام راحل است و برای پیمودن مسیر امام راحل باید سیره ایشان را به خوبی بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ویژگی ها و خصایص اخلاقی امام راحل افزود: امام راحل هرگز در مقابل دشمن مماشات نداشت، اراده قوی داشت و به غیر از خدا از هیچ کسی نمی‌ترسید.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس در برابر سوگندی که برای خدمتگذاری می‌خورند، مسئول هستند، افزود: نمایندگان مجلس فرمایشات رهبری را نصب العین در امور خود قرار دهند و در راستای پیشرفت و اعتلای کشور تلاش کنند.

انتهای خبر../

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha