یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
امام جمعه عسلویه

حوزه/ امام جمعه عسلویه گفت: مردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت اعلام کردند مسئولینی که خدمتگزار باشند را با دل و جان می‌پذیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه به مصوبه تعطیلی روز شنبه اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه مصوب کردند شنبه تعطیل باشد، به نظر می‌آید مخالف فرهنگ دینی ماست، این طرح خوبی نیست باید تجدید نظر شود.

امام جمعه عسلویه حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهدای خدمت را چشمگیر دانست و افزود: این حضور دشمن شکن و برای دشمن یأس آور و تضمین کننده قدرت ناب اسلامی بود و از جهتی کار دشمن را سخت تر کرد.

وی یادآور شد: این حضور سدی محکم جلو دشمن ایجاد کرد و تذکر به دشمن داده شد، مردم با حضور خود اعلام کردند مسئولینی که خدمتگزار باشند را با دل و جان می‌پذیریم، مسئولین نباید از حضور شور انگیز مردم غفلت کنند و سپاسگزار این مردم باشند.

حجت الاسلام هاشمی نژاد ابراز کرد: شهید رییسی با شهادت تنور انقلاب را داغ‌تر و همبستگی ایجاد کرد و از این نکته نباید غافل شویم.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: مراسمات شهدای خدمت و شهید رئیسی به خصوص تشییع پیکر با امنیت خوبی برگزار شد، این امنیت به آسانی به دست نیامده و لذا از همه نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) که این امنیت را برقرار کردند صمیمانه و متواضعانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha