سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1161531
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
قرارگاه جهاد تبیین

حوزه/ امام جمعه دشتستان، سردار محمد انگالی را به عنوان دبیر قرارگاه جهاد تبیین شهرستان دشتستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، احمد بنافی، فرماندار شهرستان دشتستان امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عنوان کرد: جوهره اصلی انقلاب، با فرهنگ، ایدئولوژی و مکتب به پیروز رسید و انقلاب ما اساساً یک انقلاب فرهنگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر ما در حوزه فرهنگ و حوزه های آئینی و عبادی کاستی و سهل انگاری کنیم، آینده دچار خسران جبران ناپذیری می شویم که در بخش های مختلف بروز و ظهور پیدا می کند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتستان گفت: اشکال اساسی کار ما در عدم پیوستگی در حوزه عملی و نظری است که نمود عینی آن در صرف بودجه های عمرانی جهت ساخت مجتمع ها و مجموعه های فرهنگی و عدم تخصیص بودجه جهت کارهای فکری و فرهنگی در این مجموعه ها می باشد.

وی در خصوص جوانی جمعیت، بیان کرد: در حوزه جوانی جمعیت فرهنگ سازی هایی که شروع شده است، کفایت نمی کند و باید دغدغه جوانی جمعیت اولویت کاری شهرداری ها، دهیاری ها، شبکه بهداشت و سایر نهادها باشد و هر نهادی با هر توانی که در اختیار دارد در حوزه جوانی جمعیت با تمام توان ورود و فعالیت نماید.

فرماندار شهرستان دشتستان بیان کرد: البته این دولت در حوزه جوانی جمعیت کارهای بزرگی انجام داده است و ظرفیت شهرستان نیز در حوزه جوانی جمعیت بسیار زیاد است که در این زمینه باید جهش بزرگی با همکاری همه دستگاه ها شکل بگیرد.

گفتنی است، در این نشست سایر اعضای شورا پیرامون دهه ولایت، جهاد تبیین و انتخابات و جوانی جمعیت به ارائه نظرات خود پرداختند و در پایان امام جمعه دشتستان سردار محمد انگالی را به عنوان دبیر قرارگاه جهاد تبیین شهرستان دشتستان منصوب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha