جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1161267
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کوهدشت

حوزه/امام جمعه کوهدشت گفت: مجلس خوب در رأس امور است باید بر مدار قانونی خود عمل کرده و صادقانه با موکلان خود رفتار نماید و وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را انجام دهد، هم چنین باید مظهر وحدت و وفاق ملی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت امروز در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: در عبادت انسان نباید دچار عُجب شود و هم چنین‌ مال و ثروت نیز نباید او را در مسیر اسراف قرار دهد، این دنیا امکاناتش و فقرش برای آزمایش الهی است.

وی با اشاره به جنایات رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه، افزود: پیروی نهایی با محور مقاومت و مردم مظلوم غزه است، یک سرچشمه امیدی خواهد آمد و ریشه ظلم و جنایات می‌خشکاند و از بین می‌برد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری، عنوان کرد: نهضت اخیر، پرتوی از نهضت ۱۵ خرداد است، هرکس پیرو خط امام خمینی(ره) است در مقابل زورگویان عالم نباید کوتاه بیاید، اگر انقلاب اسلامی در مقابل آمریکای جنایتکار ایستاده است، وصیت امام (ره) است که سخنش از قرآن و روایات است.

حجت الاسلام طهماسبی تصریح کرد: پس از اینکه شهید رئیسی به شهادت رسید، در مواجهه با این موضوع، رهبر معظم انقلاب تدبیر خوبی داشتند و فرمودند، کشور با قدرت راهش را ادامه می‌دهد و آقای مخبر راه او را ادامه می‌دهد.

وی ابراز کرد: مراسم تشییع میلیونی شهید جمهور و سایر شهدای خدمت پیام مهمی به دنیا مخابره کرد و موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شد و لذا امروز باید برای حل معیشت مردم با دولت جدید تلاش شود.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: باید با بصیرت انتخاباتی سالم را با وحدت و همدلی برگزار کنیم و حضوری پرشور را در این عرصه داشته باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

امام جمعه کوهدشت، با اشاره به شروع به کار مجلس جدید، خاطرنشان کرد: مجلس خوب در رأس امور است باید بر مدار قانونی خود عمل کرده و صادقانه با موکلان خود رفتار نماید و وظیفه قانون‌گذاری و نظارت را انجام دهد، هم چنین باید مظهر وحدت و وفاق ملی باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha