چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
مرتضی مطیعی - سمنان

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: مجلس شورای اسلامی با انجام وظیفه در قانونگذاری و نظارت، در تراز انقلاب و امیدآفرین باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ امام علی(ع) این شهر افزود: دانشجویان بیدار جهان جزو جبهه مقاومت محسوب می‌شوند و اکنون در نظام نوین جهانی تغییر بنیادی در حال رقم‌خوردن است.

وی با اشاره به اهمیت نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان بیدار و آزادیخواه آمریکا، گفت: متن نامه برای جوانان و دانشجویان کشور تبیین شود و فعالان فضای مجازی نیز به این موضوع بپردازند، اکنون کاربران فضای مجازی بیشتر به حاشیه می‌پردازند.

به گفته امام جمعه سمنان، از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه غافل نمی‌شویم و با رخداد فجیع رفح جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی بر جهان بیش از پیش آشکار شد و آزادگان دنیا را بیدار کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب بیان کرد: شهیدرئیسی و همراهان ایشان الگوی خدمت‌رسانی هستند و باید مسوولان از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مساله را مدنظر قرار دهند.

وی اضافه کرد: عزاداری شهدای خدمت باعث غفلت از جنایت رژیم جنایتکار صهیونیستی و کشتار رفح غافل نشود، شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان تلاش زیادی در تقویت جبهه مقاومت داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، گفت: مجلس شورای اسلامی باید آرامش‌بخش باشد و امیدآفرینی را در جامعه سرلوحه کار قرار دهد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انجام وظیفه خود از جمله قانون‌گذاری‌ و نظارت بر اجرا با رویکرد امیدآفرینی، از جنجال و التهاب در جامعه جلوگیری کنند که این مساله از نشانه‌های مجلس در تراز انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب بیان کرد: هر فردی که در نظام جمهوری اسلامی انجام وظیفه می‌کند از جمله نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید التزام اخلاقی و مراقبت از خود داشته باشند و همدلانه با قوای دیگر کار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به در پیش‌بودن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و یوم‌الله ۱۵ خرداد که آغاز انقلاب اسلامی تلقی می‌شود، بیان کرد: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران بر پایه معنویت و اخلاق پابرجاست، به برکت امام راحل(ره) است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: وجود ولی فقیه ناجی نظام جمهوری اسلامی است و پیروی از رهبر معظم انقلاب رمز پیروزی و اقتدار است.

وی با اشاره به در پیش‌بودن انتخابات رییس جمهوری، ابراز کرد: پیروی از فرموده‌های رهبر معظم انقلاب در تمام ارکان انتخابات مورد توجه ویژه باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم، تاکید کرد: جهاد تبیین و پرهیز از تخریب و توهین، پرهیز از ایجاد اختلاف و تنازع مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha