جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1161764
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان به بیان معجزات عمل به آموزه‌های دینی و اسلامی از جمله صبر و شکرگزاری پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سیدابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در جلسه شورای معاونان و مدیران سپاه ناحیه سمنان به بیان آموزه‌های اخلاقی و لزوم رعایت آن از سوی هر فردی پرداخت و اظهار کرد: یکی از مسائلی که انسان باید در زندگی روزانه خود بدان توجه کند استغفار و توبه به درگاه خداوند متعال است.

وی افزود: هر انسانی باید در صورت ارتکاب به گناه از خداوند متعال طلب بخشش و آمرزش کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان، شکرگزاری از خداوند را یکی دیگر از آموزه‌های دینی عنوان کرد و گفت: در محیط پیرامون ما بسیار بسیار نعمت وجود دارد که ما متأسفانه از آن غافل هستیم و وقتی آن را از دست می‌دهیم آن موقع متوجه وجود و آثار و برکات آن نعمت از دست رفته می‌شویم؛ همچون نعمت سلامتی یا نعمت وجود انسان‌های درستکار و پرهیزکار و مفید و اثرگذار در جامعه که بعد از فوت آنها متوجه می‌شویم که چه نعمتی را از دست داده ایم که قدر آن را ندانسته ایم.

حجت الاسلام راسخی بیان کرد: شکر نعمت، نعمت انسان را افزون می‌کند و بر عکس کفر نعمت آن نعمت را از بین می‌برد.

وی صبر را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد که انسان باید در زندگی خود به خصوص در هنگام وقوع بلایا و یا اتفاقات ناگوار به آن توجه داشته باشد و صبور باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان با اشاره به فتنه‌های بسیار زیادی که از ابتدای انقلاب بر این کشور از سوی دشمنان وارد شده است، گفت: شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و وزیر امور خارجه و همراهان ایشان در سانحه هوایی یکی از اتفاقات تلخی بود که به وقوع پیوست و دیدید که چگونه رهبر معظم انقلاب همچون همیشه با رهبری‌های داهیانه و حکیمانه خود این موضوع را مدیریت کرده و ملت ایران را با پیام و بیان خود آرام کرده و به عبارتی به صبر دعوت کردند آن هم در شرایطی که دشمنان هر لحظه درصدد وارد کردن ضربه‌ای بر پیکره این نظام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام راسخی از دیگر مسائل مهم را بخشش در هنگام خشم و غضب و عصبانیت عنوان کرد و گفت: خداوند برای رعایت هر یک از این مسائل برای انسان اجر و پاداشی عظیم و بزرگ در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha