یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
سید رضا تقوی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین تقوی، شهید جمهور را الگوی ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان در خدمت به خلق خدا دانست و بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیت رئیس جمهور شهید بین نسل‌های نو تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی، رابط رئیس جمهور شهید با حوزه‌های علمیه و روحانیت، در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید و هیئت همراه در مرکز همایش‌های بین المللی سردار حاج قاسم سلیمانی دانشگاه سمنان، با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان وی گفت: مردم داری، داشتن دغدغه رسیدگی به محرومان، تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، تامین مسکن و ایجاد اشتغال، از رئیس جمهور شهید فردی پر کار و جامع ساخته بود.

رابط رئیس جمهور شهید با حوزه‌های علمیه و روحانیت، خستگی ناپذیری را از ویژگی های مهم رئیس جمهور شهید برشمرد و گفت: عشق به خدا ، خلق و خدمت ، عشق و علاقه دوطرفه را بین مردم و شهید جمهور ایجاد کرده است و همین علاقه دو طرفه بین شهید خدمت به مردم و مردم موجب ماندگاری این شخصیت ارزشمند خواهد بود.

شهید رئیسی الگوی ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان در خدمت به خلق خداست

وی شهید جمهور را الگوی ارزشمندی برای جوانان و نوجوانان در خدمت به خلق خدا دانست و بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیت رئیس جمهور شهید بین نسل‌های نو تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: راه و سیره این شهدا باید برای جوانان تبیین و بازگو شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha