یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1161601
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
المصطفی

نشست علمی ویژگی های اخلاقی، اجتماعی و سیاسی شهید جمهور در سالن شهیدین مجتمع آموزش عالی فقه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این مراسم آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین قم و حجت الاسلام والمسلمین سید افتخار حسین نقوی رئیس شبکه خبری سچ تی وی پاکستان سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نقوی در این نشست اظهار کرد: شهید جمهور از روستاهای ایران تا سازمان ملل همه کارها را برای رضای خدا انجام داد۔ تمام زندگی او و همه آثارش برای همه ما نمونه است۔

دکتر رئیس اعظم شاهد معاون پژوهش مدرسه الامام المنتظر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز از شرکت کنندگان در مراسم به ویژہ نمایندگان دفتر رهبر ملت جعفریه پاکستان شعبه قم و اساتید و طلاب جامعةالمصطفی العالمیه تشکر کرد و گفت: در این مراسم جا دارد یاد کنیم از دوست و همکار نزدیک و صمیمی شهید رئیسی، مرحوم قاضی سید نیاز حسین نقوی که از ابتدای شروع کار دستگاه قضایی پس از انقلاب در آن شرایط سخت و دشوار آغاز مسئولیت قضایی شان در شهر همدان بود که آیت الله رئیسی در آن زمان در کسوت دادستان انقلاب اسلامی همدان و مرحوم نقوی به عنوان حاکم شرع همدان به استحکام نظام نو پای انقلاب اسلامی کمر همت بستند تا دست اشرار و ضد انقلاب و دشمنان را کوتاه نمایند و در ادامه در شهرها و استان‌های مختلف این خدمت گذاری هر دو بزرگوار ادامه داشت.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در استان‌های خراسان و تهران و بعدها در ستاد قوه قضائیه به عنوان رئیس بازرسی کل کشور، دادستان کشور و تا ریاست قوه قضائیه و حاج آقای نقوی هم در استان‌های قم، مرکزی، لرستان و خوزستان در سمت رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی خدمت نمودند و جهت ادامه خدمت به حوزه های علمیه و اسلام و مسلمین به کشور پاکستان عزیمت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha