چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امام جمعه گناوه

حوزه/ امام جمعه گناوه خواستار راه اندازی کامل هرچه سریع تر دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) به عنوان یک دستگاه حیاتی برای بیماران شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی، حسینی امام جمعه گناوه امروز در دیدار رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) شهرستان باید هرچه سریع تر راه اندازی شود.

امام جمعه گناوه حفظ سلامت و جان انسان ها را خدمتی ارزنده دانست و با بیان توصیه هایی در خصوص پیگیری کمبودها و تلاش بیشتر مسئولان، خواستار راه اندازی کامل هرچه سریع تر دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) به عنوان یک دستگاه حیاتی برای بیماران شهرستان شد.

وی با اشاره به موضوع جوانی جمعیت و خواسته های رهبر معظم انقلاب، خواستار تلاش و همکاری کامل همه دستگاه ها به ویژه شبکه بهداشت با همه نهادهای مرتبط شد و بیان داشت: همه ما وظیفه داریم در این مقوله مهم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.

حجت الاسلام رکنی حسینی افزود: شبکه بهداشت و درمان با وجود همه کمبودها انصافاً در ارائه خدمت به خوبی عمل کرده و خدمات خوبی در بهداشت و درمان ارائه می شود.

حیدری، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز در این دیدار ضمن تقدیر و قدردانی از امام جمعه گناوه که با حساسیت ویژه ای مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان را رصد می نماید، به صورت مختصر گزارشی از وضعیت و نیازمندی های شبکه بهداشت را ارائه کرد و گفت: مجموعه مدیریت و کادر بهداشت و درمان شهرستان از هیچ تلاش و کوششی در راستای خدمت‌رسانی در حوزه سلامت دریغ نخواهند کرد و در راستای عمل به وظیفه ی خود که همانا حفظ سلامت جامعه است آمادگی کامل خود را اعلام می دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha