چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
خلیل رضایی

حوزه/ هیئت‌های نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان، شهرستانهای تابعه و بخش های مستقل منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، هیئت‌های نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان، شهرستانهای تابعه و بخش های مستقل امروز منصوب شدند .

خلیل رضایی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان با اعلام این خبر گفت: پس از تعیین هیأت مرکزی نظارت و با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مدرسی رئیس هیأت مرکزی نظارت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حجت الاسلام شیخ عبدالکریم بحرینی، مهدی مهرانگیز، حسین حیدری، پرویز میرکی و خلیل رضایی به عنوان اعضای هیأت نظارت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر تعیین شدند.

همچنین رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان افزود: در اجرای بخشی از قانون انتخابات ریاست جمهوری، هیات استان پس از طی فرآیند قانونی، اعضای هیات نظارت در شهرستانهای تابعه و بخش های مستقل را تعیین و احکام آنان صادر شد.

رضایی تأکید کرد: براساس اصل ۹۹ قانون اساسی تنها نهاد ناظر بر انتخابات، شورای نگهبان و هیأتهای منتسب به آن می باشد، این نظارت استصوابی و در همه مراحل و فرآیندهای انتخابات صورت می گیرد.

رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در استان خاطرنشان کرد: با استعانت از ذات اقدس الهی، ملاک عمل هیأت های منتسب به شورای محترم نگهبان، حرکت در چارچوب قانون بوده و با اقتدار تمام و نظارتی قانونمند و مؤثر از حق نظام، مردم و داوطلبین گرامی حراست خواهیم نمود و قطعا رعایت دقیق قانون ، بی طرفی و عدم جهت گیری مسئولان بویژه ناظرین و مجریان انتخابات موجبات اطمینان بخشی و افزایش اعتماد مردم به دست اندرکاران امر انتخابات و در نهایت مشارکت حداکثری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha