جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
کد خبر: 1161618
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین ایام الله دهه امامت و ولایت عالیشهر صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد و همچنین ایام الله دهه امامت و ولایت عالیشهر صبح امروز برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این جلسه بیان داشت: دو برنامه مهم پیش رو که یکی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد است که خیلی مهم است که نسل جوان و نوجوان ما بیشتر و بهتر با شخصیت امام خمینی (ره) آشنا شوند و ما نباید بگذاریم چنین روزهایی فراموش شوند.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن دهه امامت و ولایت و عیدالله الااکبر عید غدیرخم گفت: این عید بزرگترین عید ما شیعیان است که پیامبر اسلام(ص) در چنین روزی شاخصه‌های امامت و ولایت را بیان کردند و مسئولیت سنگینی داریم که شاخصه ها و فرهنگ غدیر را به نسل جوان و نوجوان از طرق مختلف تفهیم کنیم.

امام جمعه عالیشهر در مورد برنامه های غدیر عالیشهر ضمن تقدیر از دبیر و اعضای بنیاد غدیر عالیشهر ابراز داشت: سال قبل همچون سنوات گذشته برنامه های بسیار خوبی با هماهنگی و همکاری همه مجموعه های فرهنگی و با استفاده از ظرفیت همه ادارات شهر خصوصا شهرداری و شرکت عمران برگزار شد و امسال هم ان شاالله به همت و همکاری همه برنامه های خوبی را جهت تعیین فرهنگ علوی در شهر عالیشهر تدوین و برنامه ریزی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha