سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان

حوزه/ استاندار کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه ما مکلف کرده‌اند که نسبت به جهاد تبیین تلاش بیشتری داشته باشیم زیرا امروز نسل جوان ما برای در امان بودن از توطئه‌های دشمنان نیازمند جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان کردستان که به همت سپاه بیت المقدس در سنندج برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: باید از زندگی شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی الگوبرداری کنیم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود افزود: بنابراین باید شخصیت شهید رئیسی و همچنین کارنامه خدمات وی به ملت و کشور برای همه جامعه به خوبی تبیین و روشنگری شود.

زارعی کوشا ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر همه ما مکلف کرده‌اند که نسبت به جهاد تبیین تلاش بیشتری داشته باشیم زیرا امروز نسل جوان ما برای در امان بودن از توطئه‌های دشمنان نیازمند جهاد تبیین است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه نسل جدید کشور باید به خوبی با تاریخ این انقلاب و فراز و نشیب‌های آن آشنا شود، عنوان کرد: در تیر ماه سال جاری انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم که این انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی بزرگ در کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین با تبیین درست این رویداد سیاسی بزرگ، می‌توان نسل جوان و نوجوان را آگاه کرد.

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی یک حادثه بسیار دلخراش برای ملت ایران بود، تصریح کرد: می‌توان شهادت رئیس جمهور را یک شوک مثبت به جامعه و کشور دانست زیرا بسیاری از مردم که طرز فکر دیگری در مورد این شهید داشتند با این حادثه توانستند حقیقت را دریابند و از خدمات بی‌شائبه این شهید بزرگوار به خوبی آگاه شوند.

استاندار کردستان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدواریم انتخابات ریاست جمهوری که در تیرماه برگزار می‌شود با شور و مشارکت خاصی برگزار شود، تا ان‌شاءالله شاهد انتخاب گزینه‌ای اصلح برای پست ریاست جمهوری در کشور باشیم و بی‌شک همه ایمان داریم ملت ایران در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha