جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
مسابقه کتابخوانی

حوزه/ به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، مسابقه کتابخوانی ویژه اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، امروز در جلسه ای ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد شهدای ۱۵ خرداد، از برگزاری مسابقه کتابخوانی در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد استان زنجان، مسابقه کتابخوانی جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با محوریت کتاب عبد صالح خدا در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود.

وی افزود: متن محوری این کتاب برگرفته از گفت‌ و گوی اختصاصی مرکز اسناد انقلاب اسلامی با آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۶۱، برای ثبت زندگی‌ نامه‌ امام خمینی (ره) است که در کنار دیگر خاطرات ایشان از امام خمینی(ره)، تنظیم شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد ادامه داد: این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است که از طریق سامانه آموزش الکترونیک ستاد در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود و علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به سایت بچه های مسجد در بازه زمانی ۱۵ خرداد تا پایان تیرماه در این مسابقه شرکت کنند.

اسلامی اجرای پویش ختم صلوات و اهدای ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای راه خدمت و اجرای طرح تلاوت نور در کانون های مساجد را از دیگر برنامه های این ایام برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha