پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
کد خبر: 1161406
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
کتاب

حوزه/ نویسنده کتاب دیپلماسی‌ قلوب گفت: مردم در مورد مسأله کمک ایران به غیر مسلمان و نیز به مردم غزه و… دچار شبهه و سوالاتی هستند، خواستم با تالیف و انتشار این کتاب که مستند به آیات و روایات است، نقطه‌ای از ابهامات و شبهات موجود را در موضوعات و حوزه‌های مذکور، بزدایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، نازیله انصاری گیگلو نویسنده کتاب “دیپلماسی قلوب” در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: علاقه من به نویسندگی باعث شد اولین کار پژوهشی‌ام را با نوشتن این اثر شروع نمایم.

وی نویسندگی را از آنجا که منجر به بررسی عمیق مسائل می‌شود، باعث پُختگی و افزایش دانش بیشتر دانست و گفت: یکی از بهترین روش‌ها برای پیشرفت علم، نویسندگی است.

نویسنده کتاب “دیپلماسی قلوب” با بیان اینکه محتواهای فقهی و سیاسی برای اقشار مذهبی خصوصا حوزوی‌ها و ارکان بسیج، بیشتر مورد استقبال قرار می‌گیرد، اظهار کرد: می‌توان از طریق نویسندگی و فعالیت در فضای مجازی، پیوند جوانان را با اسلام و معارف دینی برقرار نمود.

وی در رابطه با اهداف تالیف این کتاب بیان کرد: با توجه به رشته‌ی تحصیلی‌ام که فقه و اصول است و مردم در مورد مسأله کمک ایران به غیر مسلمان و نیز به مردم غزه و…دچار شبهه و سوالاتی هستند، خواستم با تالیف و انتشار این کتاب که مستند به آیات و روایات است، نقطه‌ای از ابهامات و شبهات موجود را در موضوعات و حوزه‌های مذکور، بزدایم.

انصاری به بیان برخی ویژگی‌های کتاب خود پرداخت و اظهار کرد: کتاب “دیپلماسی قلوب” نوآوری‌هایی نظیر: چینش متفاوت، فهرست‌بندی و بررسی آثار سیاسی مسأله داشته که این کتاب را از سایر کتبی که در این موضوع نگاشته شده، متمایز کرده است.

وی از دیگر تالیفات خود و حضور در جشنواره‌های کتاب گفت و خاطرنشان کرد: کتاب “اصول و مبانی تعلیم و تربیت کودکان از منظر اسلام” در جشنواره رشد و مقاله من با عنوان: “بایدها و نبایدهای فرهنگی” که بصورت گروهی نوشته شد، از سوی ستاد اقامه نماز استان اردبیل مورد تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha