چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
«عصاره‌ای از کتاب کمال‌ الدین‌ و ‌تمام ‌النعمه» منتشر شد

حوزه/ کتاب «عصاره‌ای از کتاب کمال الدین و تمام النعمه»، اثر شیخ صدوق، با ترجمه سعید نصرتی و عباس اعتمادیان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «عصاره‌ای از کمال الدین و تمام النعمه»، اثر شیخ صدوق، با ترجمه سعید نصرتی و عباس اعتمادیان توسط انتشارات کتابستان معرفت منتشر شد.

کمال الدین و تمامُ النَّعْمَة تألیف عالم شیعه محمد بن علی بن بابویه قمی معروف به شیخ صدوق متوفای ۳۸۱ قمری. وی در این کتاب به موضوع غیبت و ظهور امام زمان می‌پردازد.

شیخ صدوق، نمونه‌های فراوانی از غیبت پیامبران الهی را آورده و به بررسی کامل امامت حضرت مهدی (عج)، تولد روایات پیامبر و ائمه درباره ظهور آن حضرت، کسانی که به خدمت آن حضرت رسیده‌اند و شرایط دوران ظهور ایشان پرداخته است.

این کتاب از قدیمی ترین و معتبرترین منابع روایی شیعه درباره امام زمان (عج) می‌باشد. شیخ صدوق در این کتاب بسیاری از مباحث اعتقادی شیعه را درباره آن حضرت و غیبت آن امام مطرح نموده و به پاسخگویی شبهات منکران و مخالفان می‌پردازد. در کتاب «عصاره‌ای از کتاب کمال الدین و تمام النعمه»، دست‌چینی جامع از تمام روایات در عین عرضه تمام مفاهیم و محتوا به مخاطب عرضه شده است.

«عصاره‌ای از کتاب کمال الدین و تمام النعمه» در ۳۱۶ صفحه و به قیمت ۲۵۵ هزار تومان، از سوی کتابستان معرفت به بازار روانه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha