دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: رئیس جمهور بعدی، راه و سیره شهید رئیسی در امر خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم را الگوی کار و فعالیت خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام و المسلمین رسول فلاحتی در دیدار جمعی از مسئولان، کسبه، معتمدان و خانواده‌های معظم شهدا بندر کیاشهر با اشاره به این که به لطف الهی در دولت سیزدهم، کارهای بزرگ و زیربنایی مهمی در استان گیلان صورت گرفت، اظهار داشت: حقیقتاً جامه شهادت برازنده تن شهید رئیسی بود و ان شاءالله رئیس جمهور بعدی، راه و سیره شهید رئیسی در امر خدمت رسانی صادقانه و مجاهدانه به مردم را الگوی کار و فعالیت خود قرار دهد.

وی افزود: سال‌هاست که مقام معظم رهبری در رهنمودهای خود، مساله اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند اما بعضی دولت‌ها حرف خودشان را می‌زدند اما شهید رئیسی واقعاً مرید رهبر انقلاب بود و توانست کارها و یادگاری‌های خوبی از خود بر جای بگذارد.

امام جمعه رشت با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ویژه منطقه کیاشهر، افزود: مردم کیاشهر از مردمان خوب گیلان هستند و به پایبندی به دین و دیانت شهرت دارند؛ این منطقه باید مورد توجه ویژه باشد چون از ویژگی‌ها و مواهب خاصی همچون دریا برخوردار است که می‌تواند محور اقتصاد دریاپایه باشد.

وی با اشاره به اینکه بعضی اقدامات و برنامه‌ها با عنوان اشتغالزایی نباید به افکار و عقاید مردم صدمه وارد کند، افزود: فضائل و خوبی‌های مردم منطقه باید گفته شود؛ در این منطقه یک امام جمعه پدر ۳ شهید بوده که در همین منطقه زندگی می‌کرد و نشان از تدین مردم دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha