دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
خمین

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: مهم‌ترین خصوصیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ولایتمداری بود، ایشان به بیانات حضرت آقا و تمام جزئیات آن توجه خاص داشت که اجرا شود و پیگیری ها را تا حصول نتیجه ادامه می داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، آئین پاسداشت خادم الرضا و شهیدخدمت و همراهان شهیدش با سخنرانی حجت الاسلام قیصری استاد مدرسه علمیه هاجر خمین و مرثیه سرایی خواهران طلبه امروز با حضور طلاب و بانوان شهرستان در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام قیصری ضمن عرض تسلیت، ابتدا به برخی از ویژگی های بارز شهید رئیسی از جمله عدم توجه به مادیات و دقت به جزئیات به گونه ای که در تمام امور علاوه بر در نظر گرفتن کلیات امور به جزئیات احاطه کامل داشت.

وی افزود: مهم ترین خصوصیت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ولایتمداری بود، ایشان به بیانات حضرت آقا و تمام جزئیات آن توجه خاص داشت که اجرا شود و پیگیری ها را تا حصول نتیجه ادامه می داد.

استاد مدرسه علمیه خواهران ادامه داد: مسئله مهم در فتنه ۸۸ عدم پیروی از ولی فقیه بود؛ در نظام ولایی اصل بر این است که حرف آخر را ولی فقیه بزند و این ویژگی در زندگی آقای رئیسی مشهود بود.

حجت الاسلام قیصری گفت: خصوصیت بارز دیگر خادم الرضا، مردمی بودن او بود. ایشان زمان هایی را برای دیدار مردمی اختصاص میداد و خدمت خالصانه داشت که کمتر کسی این خصوصیت را دارد که در تمام حالات خدا را مدنظر داشته باشد.

وی در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله درباره ایشان اشاره کرد( این انسان بزرگوار وفداکار و... ) و اینها اشاره به تلاش بی وقفه وفداکاری که از خود وخانواده خودش گذشت و در خدمت به مردم کوتاهی نکرد.سرلوحه تمام رفتارهای خودش نهایتا به خدمت به خلق منتهی می شد.

این استاد حوزه در پایان افزود: زمانی که اوضاع بین الملل و رابطه با کشورهای همسایه به هم ریخته بود ایشان سعی در تغییر معادلات سیاسی داشت که همه توجه غرب به آن بود که آن را برگرداند وپیمان شانگهای و...را تقویت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha