دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
امام جمعه برازجان

حوزه/ حجت الاسلام مصلح عنوان کرد: خداوند وقتی می‌خواهد کسی را عزیز کند، وقتی می‌خواهد کسی را جریان ساز کند، شهیدش می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، امام جمعه برازجان پیش از ظهر امروز در مراسم سوگواری شهدای خدمت در مسجد امام حسن عسکری (ع) برازجان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت شهدای راه خدمت، گفت: شهید جمهور عزیزمان پاکدست و سالم بود و با وجود اینکه سالها در عالی ترین مناصب مدیریتی حضور داشت، کوچکترین نقطه سیاهی در کارنامه اقتصادی و اخلاقی اش دیده نمی شود.

وی ادامه داد: حتی مخالفان رییس جمهور هم بر دلسوز بودنش شهادت می دادند و حضورش در بین مردم، واقعی و دائمی بود همچنین با اخلاق و صبور بود و حتی به مخالفان بی انصافش هم هیچگاه توهین نکرد.

امام جمعه برازجان با بیان اینکه سیدالشهدای خدمت اهل جنجال آفرینی، شلوغ بازی و حاشیه درست کردن نبود و منافع کشور را بر منافع شخصی ترجیح می داد، تصریح کرد: پرکار بود و اهل پشت میز نشستن نبود، اهل شب زنده داری، عبادت و توسل بود.

وی با بیان اینکه خادم الرضا شهیدمان آینده فروشی نکرد و برای رای جمع کردن، به نسل بعدی خیانت نکرد، حاضر بود نتیجه کارهایش ۱۰ سال بعد مشخص شود اما کار درست را امروز انجام دهد، اظهار داشت: آقای رئیسی باید شهید می‌شدند تا قدر کارهایش دانسته شود.

حجت الاسلام مصلح در پایان عنوان کرد: خداوند وقتی می‌خواهد کسی را عزیز کند، وقتی می‌خواهد کسی را جریان ساز کند، شهیدش می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha